WD 1TB Hdd - Cycle Redundant Check Error

Pagina: 1
Acties:

• SB84
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb een Western Digital 1TB (WD10EADS) harddisk gekocht, alleen krijg ik deze niet geformateerd in Windows Vista. Het initialiseren gaat goed en als ik dan een partitie wil maken, geeft diskmanagement een Cycle Redundant Check Error. Vista en de Bios herkennen de schijf wel. De bios is tot v.2.30 geupdate. (De laatste versie die ik kon vinden)

Mijn moederbord is een Asrock 939 Dual Sata 2

Mijn andere hdd van 250 gig is ook op SATA aangesloten
Ook heb ik de SATA en SATA II aansluitingen geprobeerd.

Verwijderd

Wat is je vraag nu dan?
Je schijf is defect. Het lijkt me dan logisch om ermee terug te gaan en hem om te laten ruilen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 11:15 ]

• SB84
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-08-2023
Mijn vraag ben ik idd vergeten erbij te zetten 8)7

Maar ondersteunen oudere moederbords (Asrock Dual Sata 2) 1TB harde schijven. Aangezien de laatste drivers voor mijn moederbord uit 2006 komen... En Cycle Redundant Check errors ook veel te maken hebben met een driver of ondersteunings probleem.

Ik kon btw de schijf wel formatteren via Low Level Format. Maar een partitie aanmaken gaat niet in discmanagement.

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 19:15

RmanX

Mario pizza!

Probeer je schijf eens te formateren met de tooltjes van western digital zelf. Mijn ervaring is dat dat stukken sneller en beter werkt dan windows. 8) LINK

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je kunt je schijf testen met de WD tool, die boot van CD. Zo weet je zeker of je schijf nu wel of niet defect is, volledig los van Windows/Linix/drivers.