Een kennis van mij heeft een eigen server + exchange.
Hij werkt met SBS2003 + exchange 2003.
Tot gisteren waren er totaal geen problemen, maar van de een op andere dag komen er geen mails meer binnen.
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Uiteraard eerst op google gezocht, vind vrijwel alleen resultaten met juist geen uitgaande mail, maar inkomende ho maar.
- Alle exchange services opnieuw opgestart
- Server restart
- Uitgaande mail verstuurd, komt zonder enig probleem aan
- Ik heb een reply gestuurd op de mail die ik heb ontvangen, deze komt niet aan (ook niet in de queue van de exchange, het lijkt er dus op dat hij de server niet eens bereikt)
- Naar de SMTP connector instellingen gekeken op exchange
Helaas reikt mijn kennis nog niet zover met betrekking tot exchange dus heeft iemand enig idee waar ik nu naar kan gaan kijken?
Hij werkt met SBS2003 + exchange 2003.
Tot gisteren waren er totaal geen problemen, maar van de een op andere dag komen er geen mails meer binnen.
Wat heb ik zelf geprobeerd:
- Uiteraard eerst op google gezocht, vind vrijwel alleen resultaten met juist geen uitgaande mail, maar inkomende ho maar.
- Alle exchange services opnieuw opgestart
- Server restart
- Uitgaande mail verstuurd, komt zonder enig probleem aan
- Ik heb een reply gestuurd op de mail die ik heb ontvangen, deze komt niet aan (ook niet in de queue van de exchange, het lijkt er dus op dat hij de server niet eens bereikt)
- Naar de SMTP connector instellingen gekeken op exchange
Helaas reikt mijn kennis nog niet zover met betrekking tot exchange dus heeft iemand enig idee waar ik nu naar kan gaan kijken?