Sygate Probleem

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb volgend probleem, heb me computer opnieuw geinstalleerd, ik gebruik windows 2000 advanced server, als ik in sygate alles op automatisch zet (wat de laatste keer werkte) dan vraagt ie na de boot of ik een ip adres wil assignen aan de netwerk kaart, dat doe ik dan maar, en weer vraagt ie of de computer opnieuw opgestart moet worden, echter als dit gebeurt is vraagt hij weer of hij een ip moet assignen, wat kan ik hier aan doen? Ik heb kabel, gebruik 2 realtek 10/100 mbit kaarten in de server en 1 realtek kaart op de client, het heeft gewoon goed gewerkt dus aan mijn hardware lijkt het niet te liggen, oja ik gebruik dus versie 4 van sygate

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Sygate 4.0 werkt niet met NT 4.0 Dus waarschijnlijk ook niet met 2000. Die versie 3.1(?) Doet het echter wel...

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Sygate 4 werkt wel met W2K..:)

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 01:07 schreef Marco_351 het volgende:
Sygate 4 werkt wel met W2K..:)
Welke dork gaat in godesnaam Sygate gebruiken met Win2k |:(

Verwijderd

Ik heb net Sygate 4.1 op mijn Windows 2000 Proffesional bak gezet. draait prima.
Ik zag wel op de site van Sygate of in de help files dat er iets was met de Advanced Server edition van W2K. Ik zal wel effe kijken of ik het terug kan vinden.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 25 februari 2001 01:12 schreef drLiter het volgende:

[..]

Welke dork gaat in godesnaam Sygate gebruiken met Win2k |:(
Ik ben ontwikkelaar geen netwerkbeheerder, heb me win2k dus wel nodig maar hoe moet ik nou als netwerk leek weten hoe ik win2k als netwerk server config? In dat opzicht is het dus niet zo vreemd dat ik sygate gebruik misschien, wat minder arrogant mag trouwens ook wel.
Pagina: 1