Ik probeer nu al een tijd de nederlands taal in squirrelmail te gebruiken maar wat ik ook doe de taal blijft engels
De server
- Dell PowerEdge
- Ubuntu 8.0.4
- ISPconfig 2.2.27
- Squirrelmail gedownload en uitgepakt in een vhost
- Alle instellingen gedaan voor taal en imap / smtp
Wanneer ik nu inlog is alles engels, selecteer ik hierna dutch of german dan blijft hij engels. Pak ik de webmail installatie in en zet ik hem op de een debian 4 machine dan heb ik wel de nederlands taal. Ik mis dus blijkbaar iets in de ubuntu installatie wat er voor zorgt dat de nederlands taal niet werkt.
Ik heb de phpinfo van beide machine vergeleken maar ik kan niet vinden waarom het niet zou werken, De php onderdelen die ik volgens squirrel nodig heb voor andere talen zitten in PHP
Heeft iemand nog een tip ?
De server
- Dell PowerEdge
- Ubuntu 8.0.4
- ISPconfig 2.2.27
- Squirrelmail gedownload en uitgepakt in een vhost
- Alle instellingen gedaan voor taal en imap / smtp
Wanneer ik nu inlog is alles engels, selecteer ik hierna dutch of german dan blijft hij engels. Pak ik de webmail installatie in en zet ik hem op de een debian 4 machine dan heb ik wel de nederlands taal. Ik mis dus blijkbaar iets in de ubuntu installatie wat er voor zorgt dat de nederlands taal niet werkt.
Ik heb de phpinfo van beide machine vergeleken maar ik kan niet vinden waarom het niet zou werken, De php onderdelen die ik volgens squirrel nodig heb voor andere talen zitten in PHP
Heeft iemand nog een tip ?