Beste BT Muis

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-02 23:50
Hallo,

Ik heb nu een LogitechV470, maar deze lagged soms als de weet ik het wat. Ik gebruik het niet voor gamen, maar soms hapert hij gewoon ongeloofelijk -_-

Nu zoek ik een andere bluetooth muis (voor mijn macbookpro), mischien de Apple Mighty Mouse, of iets anders? Aangezien ik iet een 'stick' oid uit wil hebben steken uit mijn macbook.

Mischien is een afgeronde 'stick' die je kan laten zitten wat als die bij een bepaalde muis komt, maar dan moet hij wel een beetje bij de mpb passen uiteraard. :)

Hebben jullie wat tips? Ik erger me hier soms dood aan. (de lagg dan he ;) )

---

Wat me ook opvalt, soms lagged de muis gewoon niet, maar soms echt heel erg ofzo? Alsof de BT lijn dan vol zit ofzo...

[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 30-12-2008 22:12 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En welke muizen heb je zelf al gevonden? Wat zeggen de reviews daarover :)

Het is niet echt de bedoeling dat wij voor je op onderzoek uitgaan. Als je op dit forum zoekt of naar reviews Googled zijn er al veel ervaringen te vinden met draadloze muizen. Dit topic gaat daarom op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan duidelijk wat je eisen zijn, welke (drie à vier) muizen je overweegt en waar je nog over twijfelt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.