nieuws: Hackers vinden manier om valide certificaten te genereren
Daar wordt een groep wetenschappers een paar keer aangemerkt als hackers, wat in mijn ogen een beetje erg kort door de bocht is?
Van de website van het betreffende congres:
Ik snap dat niet iedereen hacker als een negatief iets ziet, onderscheid met crackers etc. en dat jullie berichten een beetje op willen fleuren (steeds weer datzelfde 'onderzoekers' leest minder lekker natuurlijk), maar ergens voelt het een beetje vreemd om een van je universitaire docenten als hacker genoemd te zien worden
Daar wordt een groep wetenschappers een paar keer aangemerkt als hackers, wat in mijn ogen een beetje erg kort door de bocht is?
Van de website van het betreffende congres:
Daar wordt dus al aangeven dat er verschillende soorten mensen aanwezig waren uit de beveiligingswereld. Om dan in het artikel hier de termen hacker en onderzoeker klakkeloos door elkaar te gebruiken is imho niet echt netjes?The Congress offers lectures and workshops on a multitude of topics and attracts a diverse audience of thousands of hackers, scientists, artists, and utopians from all around the world.
Ik snap dat niet iedereen hacker als een negatief iets ziet, onderscheid met crackers etc. en dat jullie berichten een beetje op willen fleuren (steeds weer datzelfde 'onderzoekers' leest minder lekker natuurlijk), maar ergens voelt het een beetje vreemd om een van je universitaire docenten als hacker genoemd te zien worden
[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 30-12-2008 18:40 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr