Voor school hebben wij een filmpje gemaakt wat wij als .exe bestand moeten inleveren. Na gezocht te hebben via Google kwam ik alleen wat dubieuze sites tegen. Dus hierbij mijn vraag; met welk gratis programma kan ik dit bewerk stellen?
Waarom moet je een filmpje als .exe inleveren. Met even zelf zoeken had je kunnen vinden dat een .exe een executable is aka een uitvoerbaar bestand, niet logisch voor een filmpje dus.
Je zou hem op youtube kunnen zetten als hij niet te lang is en kunnen linken naar het filmpje als je hem inlevert.
Je zou hem op youtube kunnen zetten als hij niet te lang is en kunnen linken naar het filmpje als je hem inlevert.
ja, ik weet zelf ook wel wat een executable inhoudt maat dat is de eis die school eraan stelt.. Waarschijnlijk willen ze dit om te voorkomen dat ze het desbetreffende filmpje niet kunnen afspelen en dus niet kunnen beoordelen
Verwijderd
Dat kan niet zomaar met elk video formaat. Vraag anders je school hoe ze willen hoe je dat doet?
Al eens uitleg gevraagd aan je leerkracht? Of aan je klasgenoten?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Dat is dus totaal onlogisch, je zou kunnen vragen hoe het precies zit en of het goed is als je het filmpje ook op youtube zet, mochten ze de .mov niet kunnen bekijken.ThomasSchrader schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:01:
Waarschijnlijk willen ze dit om te voorkomen dat ze het desbetreffende filmpje niet kunnen afspelen en dus niet kunnen beoordelen
Verwijderd
Of, convert je mpeg naar flash. En van flash kun je executables maken. Wel kwaliteits verlies..
Waarom staat in de opdracht dat je het als .exe moet aanleveren? Het lijkt mij dat je de opdracht niet helemaal hebt begrepen omdat een filmpje geen uitvoerbaar bestand is. (Of de opdracht is fout.ThomasSchrader schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:57:
Voor school hebben wij een filmpje gemaakt wat wij als .exe bestand moeten inleveren...
Speel ook Balls Connect en Repeat
De eis kwam vanuit de docent, ik legde het zelfde probleem voor aan de leerkracht waarop die zelf ook niet wist waarom het bestand als .exe aangeleverd moest worden. Ik denk dat ik het maar in flash neerzet en daar dan een exe bestand van maak. Het filmpje zelf staat al op youtube dus ze kunnen het altijd daar bekijken.
Heerlijk zulke eisen, ik herinner me nog een eis van onze docent destijds over een opstel mbt opensource pakketten: inleveren in MS Word 97 formaat.
Dat was dus een hele berg papier voor meneer ipv een paar floppies (jaja, toen gebruikten we die nog).
Dat was dus een hele berg papier voor meneer ipv een paar floppies (jaja, toen gebruikten we die nog).
Pagina: 1