Vast in Undying

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:59
Ik zat vast in undying. Ik zit in een level met een kerk en wat ruines. Volgens mij krijg je in dat level ook voor het eerst dynamiet. Ik moet het opnemen tegen een vrouwelijk figuur die aan de bovenkant van de ruine zit te springen en van die grijze dingen (zelfde als de skeletten) naar je vuurt. Volgens mij kan zij ook andere tegenstanders respawnen.

Aangezien ik haar niet kon raken ben ik nog maar wat door het level gaan lopen, maar nu kom ik haar niet (en ook geen andere tegenstander) meer tegen. Iemand een idee wat ik moet doen? Krijg het gevoel dat het een bugje in het spel is...

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:59
Ik had in het begin van het level een stuk gemist |:(

Ander vraagje: hoe krijg ik die skeletten definief kapot? Sommige respawnen wel een 5 keer.

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 19:01

Infinithlon

i was there!

Ja ik wil ook wel weten hoe je die irritante skeletten voorgoed kapot krijgt???

ze blijven echt supervaak terugkomen...

when i wake up people take up mostly all of my time!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:44
Ok ok ok. Ik heb dus ook hetzelfde probleem. It zit ook vast in dat level. De skeletten kan je maar op een manier kapot krijgen en daar heb je een spreuk voor gekregen. Deze spreak heet ?? een of ander moeilijk woord :). Dit zit er uit als een soort circel met twee zeisen er uit en heeft een blauwe kleur. Als je trouwens naar beneden gaat, dan is daar een deur/muur waar het bovenste stukje uit is. Met Skyre kan je zien dat daar ergens een howler zit. Pak je pistooltje en weg howler. Ik dacht eerst dynamiet tussen die spleet of voor de muur maar niets wil baten! Echt errug irri... Weet iemand dit?

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 19:01

Infinithlon

i was there!

hm ja die skeletjes heb ik wel dood, maar dat dynamiet ben ik niet tegengekomen! damn dat heb ik wel nodig zeker....

when i wake up people take up mostly all of my time!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:44
Ik ben eruit! Je moet naar het vorige level gaan, en dan helemaal naar beneden waar je monastry in gaat! Daar zijn wat gaten in de grong en in het dagboek staat al gauw hoe je het moet doen (opblazen dus!)
Pagina: 1