Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een wellicht wat onbekende speler op de navigatiemarkt, maar gezien de zeer lovende recensies op diverse (met name) buitenlandse (duitse) sites heb ik het vermoeden dat dit een (zeer ?) goed apparaat is.

PDF product info:
http://www.mybecker.com/w...ist%20Z%20201_NL_0908.pdf

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/9C2B8BD734456048C1257504003E4F23_big.jpg

De Traffic Assist Z201 is het meest recente model, en staat bij mij hoog op het lijstje om zeer vermoedelijk eerdaags aan te schaffen. Helaas niet zo gangbaar te krijgen in de reguliere winkels (wel via internetshops.)
Prijs vanaf 216.- tot 250.- ( http://www.kieskeurig.nl/...ffic_assist_z_201/290454/ ).

http://www.mybecker.com/nlNL/index.html
BECKER TRAFFIC ASSIST Z 201 – DRIEDIMENSIONAAL REIZEN ;
4,3’’ touchscreen
Navigatie in 42 Europese landen
Lane Info
Turn-by-Turn
Routelijst
3D Terrain View
3D-stadsgezicht
Games, wereldklok en nog veel meer
Content Manager

De Becker Traffic Assist Z 201 laat u de route zien zoals deze ook echt is – met behulp van 3D Terrain View, dat de oriëntatie onderweg vergemakkelijkt. Bij een stadsrit zijn de 3D-stadsgezichten fascinerend: op uw route door de stad verrijzen gebouwen en huizenrijen op uw scherm, zoals u op dat moment door de straten rijdt.
Echter, er zijn wat onduidelijkheden over de gebruikte mappen. Men heeft het over I-Go8 van Navteq, maar dan alleen als engine... Maar I-Go is toch van NavnGo ???
Inside you cannot find Teleatlas maps. It will be first PND unit with I-Go 8 engine with NAVTEQ maps. (42 countries) I-Go 8 has given only “engine”, all other new funcionalities were made by Becker. There are also 3D city models and 3D terrain view from Navteq.
http://www.navigadget.com/index.php/2008/09/16/becker-z201
...wellicht niet iets om mij zorgen over te maken, maar vraag mij af wat ik terug zie van I-Go8 en wat de voordelen/nadelen zijn als dit alleen als engine gebruikt is.

Terugkomend minpunt is de beperkte accuduur (1.30 uur maximaal meen ik).

Nog een filmpje:
http://www.youtube.com/wa...FzUyuXPj0&feature=related

Duitse test met veel reacties;
http://www.navigation-pro...ffic-assist-z201-im-test/

Als mogelijk alternatief heb ik de Navigon 2110 Max. Maar zie op kieskeurig toch wel wat meer minpuntjes dan mij lief is. Dus liever de Becker Z201 ???

Vraag:
1] Wie kent deze Z201/ervaringen /nadelen/voordelen ?
2] Wat te denken van dat I-Go8 verhaal (navteq , NavnGo) ? (of snap ik het niet goed ;) )
3] Wat zijn jullie gedachten als je de Z210 vergelijkt met de Navigon 2110 max ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-01-2022
Ik heb de Z201 nu enkele dagen in bezit na een hoop gedonder met mijn Navigon 5110, nooit meer een Navigon voor mij! De software was super oud en een update van de Navi-non 5110 moest even 99 euro kosten, ja daaagg. Ook moest ik de knop "aan" wel een minuut ingedrukt houden voor hij uiteindelijk aan ging en meer van dat soort ergernissen. Route herbereken duurde lang en het ding stuurde mij regelmatig volledig verkeerd en/of onlogisch. Ik heb de relatie met mijn Navigon uiteindelijk verbroken, ik had er meer ruzie mee dan met mijn vrouw die de kaart leest :-)) Tot zover mijn Navigon 5110 ervaring. In welke opzichten de Navigon 2110max deze foutjes niet heeft weet ik niet en daar zal ik ook niet achter komen, voor mij geen Navigon meer, ook geen 2110 max !

Nee dan mijn Z201, wat een verademing! Ding doet gewoon wat ie moet doen! De Z201 gebruikt idd de IGO8 engine, voorheen een engine van Navigon. De IGO8 werkt super in dit toestel. Standaard kreeg ik het toestel met Navteq Q2 2008 kaarten, deze waren volgens de site van Becker als "kerstaanbieding" gratis te updaten naar Navteq Q3 2008 3e kwartaal met 44 landen!! Ik ga er vanuit dat wanneer je nu een Z201 koopt, je standaard deze Q3 2008 3e kwart geinstalleerd krijgt, maar daar zou ik nog wel even naar informeren. De update die ik in december gratis kon uitvoeren via "content manager" had naast de meest recente kaarten van Europa en vernieuwde poi's de volgende verbeteringen:

Service Release 1 change overview:
Date: 18.12.2008
· Full Q3/2008 map update for free
· All known speed limitations are included
· Improved map colors (forrest and fields)
· Improved voice announcements TTS
· Improved TMC and event listing functionality
· Improved tunnel simulation
· Destination announcement with left/right
· Some special characters at number speller
· Announcement of ETA can be switched off
· Optimization of largest cities in speller
· Buttons on map to change volume should be much larger
· Main menu now indicates if guidance is active
· Main menu now indicates GPS reception strength
· Country info available in Travel Assistant menu
· When-to-speak adjustments are optimized
· Improved graphics and font
· Additional white arrows at maneuver
· Display indicates now “Please wait” during recalculation
· Only announce new ETA when change is significant
· All words begin with a capital letter in Abc speller mode
· Optimization of display backlight
· 3D mode is now default
· Automatic Day/Night setting is now default

Hoe dan ook, bij mij draait het systeem als een speer, route herberekenen gaat bijna nog sneller dan dat je de verkeerde afslag hebt genomen!, prachtige 3D weergave van kaarten en een duidelijk menu. Standaard geleverd met handige autohouder waar tmc en 12v aansluiting in gaat, hoef je dus niet elke keer op toestel aan te sluiten. In alle opzichten een verbeterde versie van de Z200, het enige verschil is dat de Z200 Bluetooth had en de Z201 niet. De Z201 is absoluut een aanrader!

Onderaan de Duitse pagina met downloads voor de Z201 kun je dus Poi Finder 3.5 downloaden om flitskasten te installeren. Hier staan trouwens ook de overige updates voor de Z201 die op de Nederlandse site weer verdwenen zijn (was kerstaktie volgens Becker Nederland). Of de overige updates nu standaard op alle nieuwe Becker's Z201 staan weet ik niet zeker, anders kun je ook die dus nog van de Duitse site downloaden. Voor de flitspalen op deze downloadpagina dus even de software POI Finder 3.5 downloaden, de Becker aan zetten en via USB verbinden met je pc. Je krijgt vervolgens de vraag of je alle flitspalen ook wilt installeren, klik op ja en klaar is het. Je kunt m daarna gelijk weer loskoppelen. De overige beschikbare poi's (zonder sterretje zijn gratis) staan namelijk voor het grootste gedeelte al op je systeem en wanneer je er nog meer op zet duurt het opstarten alleen maar langer. Om te controleren of het goed is gegaan ga je naar "Navigatie Instelling" op je Becker, op de 3e pagina (onderaan)staat nu een extra knop "gevaarlijke plaatsen" (naast de resetten knop), hier kun je de meldingen van flitspalen instellen. De Poi Finder zelf staat tussen je poi's. Is dit niet het geval, dan moet je je even registreren en het nogmaals proberen. Gaat het dan nog steeds niet goed, start Poi finder en klik op "verwijder alle poi's", hierbij worden enkel de via Poi Finder toegevoegde poi's weer verwijderd, niet de poi's die al op je Becker stonden. Opnieuw aanmelden, Becker aansluiten en de melding "wilt u flitspalen installeren" volgt vanzelf weer. Klinkt ingewikkeld, maar ze staan er binnen een paar minuten op, en super actueel!! Ps. Het kan zijn dat je volgens de Content Manager te weinig ruimte hebt voor de updates, selecteer dan in Content Manager rechtsboven "apparaat" en verwijder alle talen die je niet nodig hebt, daarmee bespaar je genoeg mb's om alle updates (en flitspalen via Poi Finder 3.5) te kunnen installeren.

Let op: Deze extra knop om de flitsmeldingen in te stellen verschijnt pas wanneer er GPS verbinding is!! Ga dus niet (net als ik) de boel 3 keer opnieuw installeren omdat de knop "gevaarlijke plaatsten" niet op je navi verschijnt, maar zorg eerst voor GPS verbinding na de installatie!

En wil je na een tijdje de flitspalen bijwerken dan kun je poi Finder 3.5 opstarten, vervolgens "poi's verwijderen" (dit verwijdert enkel de via Poi Finder geinstalleerde poi's, niet die al op het systeem staan). Vervolgens navi opnieuw opstarten, aanmelden bij Poi Finder en je krijgt opnieuw de vraag of je alle flitspalen wilt installeren.

Succes andere Z 201 en/of Z 100 Crocodile gebruikers!

http://www.mybecker.com/d...sist_Z_201-Downloads.html

[ Voor 63% gewijzigd door edwardo op 07-01-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van kieskeurig;
[...]en ook staat bij de Z201 regelmatig een afbeelding van de Z200 (dat is momenteel ook op Kieskeurig het geval!). De informatie op de website van Becker zelf is ook niet helemaal nauwkeurig. [...]
Kan de gelukkige bezitter (@edwardo ? ;) ) van de Becker wellicht een actuele foto van zijn Z210 plaatsen, zodat duidelijk is hoe deze er echt uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardo
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:05:
Van kieskeurig;

[...]

Kan de gelukkige bezitter (@edwardo ? ;) ) van de Becker wellicht een actuele foto van zijn Z210 plaatsen, zodat duidelijk is hoe deze er echt uitziet :)
Op de Duitse site staan de juiste foto's in 3-D view+een simulatie. Betere foto's kan ik niet maken :-)

http://www.mybecker.com/d...ist_Z_201-Ueberblick.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardo
Dat zijn andere toestellen (veelal ouder), dit is de eerste met IGO8 engine en een aantal andere nieuwe technieken, gaat als een speer! En op Bluetooth na, heeft de Z201 alleen maar betere specs, voor minder geld! Een supertoestel voor 200 euro...... op kieskeurig.nl kun je aan de hand van datum reviews snel zien wanneer een model ongeveer geintroduceerd is, de Z201 is sowieso de nieuwste (jan 09)

[ Voor 16% gewijzigd door edwardo op 05-01-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ah, inderdaad: ik was iets te voorbarig.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de Becker Z101 en de Becker Z201?

Als ik beide systemen naast elkaar zet in Kieskeurig, zie ik (als leek) niet echt significante verschillen.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardo
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:24:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de Becker Z101 en de Becker Z201?

Als ik beide systemen naast elkaar zet in Kieskeurig, zie ik (als leek) niet echt significante verschillen.
Op de site van Becker heb je meer info dan op kieskeurig. Aan de hand vd pictogrammen kun je snel vergelijken:-) De Z101 heeft sowieso geen 3D Terrain View en 3D-stadsgezicht, ook mist ie een paar landen, sowieso Turkije. En of ie draait op IGO8 duf ik ook te betwijfelen. Persoonlijk zou ik voor die 20 euro verschil sowieso voor de Z201 gaan.

Zelf eenvoudig verder vergelijken op:

http://www.mybecker.com/nlNL/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook zelf kunnen bedenken. Stom van me.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van Becker staat nu een type vermelding, Traffic Assist 098, welke echter een software download is met kaart update (Q3 2008) en diverse aanpassingen mbt de software van het apparaat zelf:
http://www.mybecker.com/n...sist_Z_098-Downloads.html
Date: 07.01.2009
...als ze bij Becker op deze manier de kaart-updates gratis blijven aanbieden, danis dat wel heel erg netjes :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...een nieuw type:

BECKER TRAFFIC ASSIST PRO Z 250 http://www.mybecker.com/n..._Pro_Z_250-Overzicht.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik snap niet wat ik fout doe. Ik heb alles gedaan zoals Edwardo heeft aangeven met betrekking tot flitspalen installeren. Ik heb poi finder 3.5 gedownload en geinstalleerd, De flitslocaties zijn toegevoegd. poi finder staat ook tussen mijn poi, maar de extra button bij navigatie installatie wordt niet getoond, Ook niet als er verbinding is met de satelieten.

HOE KAN DIT EN WAT DOE IK FOUT? HELP!!!!!
edwardo schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:04:
Ik heb de Z201 nu enkele dagen in bezit na een hoop gedonder met mijn Navigon 5110, nooit meer een Navigon voor mij! De software was super oud en een update van de Navi-non 5110 moest even 99 euro kosten, ja daaagg. Ook moest ik de knop "aan" wel een minuut ingedrukt houden voor hij uiteindelijk aan ging en meer van dat soort ergernissen. Route herbereken duurde lang en het ding stuurde mij regelmatig volledig verkeerd en/of onlogisch. Ik heb de relatie met mijn Navigon uiteindelijk verbroken, ik had er meer ruzie mee dan met mijn vrouw die de kaart leest :-)) Tot zover mijn Navigon 5110 ervaring. In welke opzichten de Navigon 2110max deze foutjes niet heeft weet ik niet en daar zal ik ook niet achter komen, voor mij geen Navigon meer, ook geen 2110 max !

Nee dan mijn Z201, wat een verademing! Ding doet gewoon wat ie moet doen! De Z201 gebruikt idd de IGO8 engine, voorheen een engine van Navigon. De IGO8 werkt super in dit toestel. Standaard kreeg ik het toestel met Navteq Q2 2008 kaarten, deze waren volgens de site van Becker als "kerstaanbieding" gratis te updaten naar Navteq Q3 2008 3e kwartaal met 44 landen!! Ik ga er vanuit dat wanneer je nu een Z201 koopt, je standaard deze Q3 2008 3e kwart geinstalleerd krijgt, maar daar zou ik nog wel even naar informeren. De update die ik in december gratis kon uitvoeren via "content manager" had naast de meest recente kaarten van Europa en vernieuwde poi's de volgende verbeteringen:

Date: 18.12.2008
· Improved voice announcements TTS
· Country info available in Travel Assistant menu
· 3D mode is now default

Hoe dan ook, bij mij draait het systeem als een speer, route herberekenen gaat bijna nog sneller dan dat je de verkeerde afslag hebt genomen!, prachtige 3D weergave van kaarten en een duidelijk menu. Standaard geleverd met handige autohouder waar tmc en 12v aansluiting in gaat, hoef je dus niet elke keer op toestel aan te sluiten. In alle opzichten een verbeterde versie van de Z200, het enige verschil is dat de Z200 Bluetooth had en de Z201 niet. De Z201 is absoluut een aanrader!

Onderaan de Duitse pagina met downloads voor de Z201 kun je dus Poi Finder 3.5 downloaden om flitskasten te installeren. Hier staan trouwens ook de overige updates voor de Z201 die op de Nederlandse site weer verdwenen zijn (was kerstaktie volgens Becker Nederland). Of de overige updates nu standaard op alle nieuwe Becker's Z201 staan weet ik niet zeker, anders kun je ook die dus nog van de Duitse site downloaden. Voor de flitspalen op deze downloadpagina dus even de software POI Finder 3.5 downloaden, de Becker aan zetten en via USB verbinden met je pc. Je krijgt vervolgens de vraag of je alle flitspalen ook wilt installeren, klik op ja en klaar is het. Je kunt m daarna gelijk weer loskoppelen. De overige beschikbare poi's (zonder sterretje zijn gratis) staan namelijk voor het grootste gedeelte al op je systeem en wanneer je er nog meer op zet duurt het opstarten alleen maar langer. Om te controleren of het goed is gegaan ga je naar "Navigatie Instelling" op je Becker, op de 3e pagina (onderaan)staat nu een extra knop "gevaarlijke plaatsen" (naast de resetten knop), hier kun je de meldingen van flitspalen instellen. De Poi Finder zelf staat tussen je poi's. Is dit niet het geval, dan moet je je even registreren en het nogmaals proberen. Gaat het dan nog steeds niet goed, start Poi finder en klik op "verwijder alle poi's", hierbij worden enkel de via Poi Finder toegevoegde poi's weer verwijderd, niet de poi's die al op je Becker stonden. Opnieuw aanmelden, Becker aansluiten en de melding "wilt u flitspalen installeren" volgt vanzelf weer. Klinkt ingewikkeld, maar ze staan er binnen een paar minuten op, en super actueel!! Ps. Het kan zijn dat je volgens de Content Manager te weinig ruimte hebt voor de updates, selecteer dan in Content Manager rechtsboven "apparaat" en verwijder alle talen die je niet nodig hebt, daarmee bespaar je genoeg mb's om alle updates (en flitspalen via Poi Finder 3.5) te kunnen installeren.

Let op: Deze extra knop om de flitsmeldingen in te stellen verschijnt pas wanneer er GPS verbinding is!! Ga dus niet (net als ik) de boel 3 keer opnieuw installeren omdat de knop "gevaarlijke plaatsten" niet op je navi verschijnt, maar zorg eerst voor GPS verbinding na de installatie!

En wil je na een tijdje de flitspalen bijwerken dan kun je poi Finder 3.5 opstarten, vervolgens "poi's verwijderen" (dit verwijdert enkel de via Poi Finder geinstalleerde poi's, niet die al op het systeem staan). Vervolgens navi opnieuw opstarten, aanmelden bij Poi Finder en je krijgt opnieuw de vraag of je alle flitspalen wilt installeren.

Succes andere Z 201 en/of Z 100 Crocodile gebruikers!

http://www.mybecker.com/d...sist_Z_201-Downloads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik snap niet wat ik fout doe. Ik heb alles gedaan zoals Edwardo heeft aangeven met betrekking tot flitspalen installeren. Ik heb poi finder 3.5 gedownload en geinstalleerd, De flitslocaties zijn toegevoegd, maar ik kan nergens het geluid instellen. poi finder staat ook tussen mijn poi, maar de extra button bij navigatie installatie wordt niet getoond waar het geluid ingesteld kan worden, Ook niet als er verbinding is met de satellieten.

HOE KAN DIT EN WAT DOE IK FOUT? HELP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...haal even je dubbelpost weg, en dan met name die eerste waarin je het hele lange bericht quote, wat een beetje onnodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe dat moet. Als je antwoord op mijn vraag zou geven zou ik heel wat blijer zijn :-)
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 08:23:
[...]
...haal even je dubbelpost weg, en dan met name die eerste waarin je het hele lange bericht quote, wat een beetje onnodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik heb dit navigatiesysteem afgelopen weekend gekocht voor 199 euro. Zelf opgehaald en gelijk even mee aan de slag geweest. Wat een topapparaat is dit. Werkt zeer goed en snel. Kaartinformatie is duidelijk en helder. De meest recente kaaren die ik kon downloaden via de content manager waren van Q3 2008. Wel jammer is na de update niet alle 42 landen er meer oppassen en heb wat scandinavische landen moeten skippen.

Flitsinformatie is ook nog niet helemaal duidelijk. Via Poi Finder 3.5 (wat in werkelijkheid 3.6 nog iets is) is er info opgekomen. Wat wel vaag is, dat wanneer je POI's aanvinkt om te installeren na een updateproces de melding krijgt dat er 0 updates hebben plaatsgevonden. Iemand daarvoor nog een oplossing?

Ik ben ook zeer tevreden over de TMC functie. Deze werkt erg snel en wordt duidelijk weergegeven.
Jammer dat er weinig aandacht wordt besteed aan dit apparaat.

Iemand enig idee wanneer de nieuwe kaarten uitkomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Warfare op 16-03-2009 22:21 . Reden: Alle niet-nederlandse stemmen verwijderd. Nu > 200 MB vover ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 21:59
Goed om te lezen dat het zo'n prettig apparaat is!

Ik heb een z200 gekregen ipv een z201... nou nijg ik meer naar de 201 ipv de 200 maar de 200 is wel duurder.
Wat is wijsheid, toch de 201 nemen? BT geef ik niet om... en dat is eigenlijk de enige bonus feature.

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 17-03-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Ik heb geen ervaring met de z200 dus ik kan daar niets over roepen. Maar de z201 doet echt zeer goed zijn werk. Alles wat ik belangrijk vindt zit erop. Alleen geavanceerde verkeersinformatie met abonnementsdiensten zitten er natuurlijk niet bij. Ik heb het apparaat zelf opgehaald bij gps-deals in Amsterdam voor 199,99...

Iemand al enig idee wanneer we nieuwe kaartupdates kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.
Ik heb de becker z 201 nu een paar dagen.
Maar begrijp niet veel van computers.
Hoe kan ik de nieuwe kaarten Q3 2008 downloaden via mijn content manager????
Wat moet ik aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:41:
Hoi.Hoe kan ik de nieuwe kaarten Q3 2008 downloaden via mijn content manager????
...op kieskeurig is er bij de review de nodige info over te vinden, en op de site van Becker zelf ook.
http://www.kieskeurig.nl/...sist_z_201/reviews/290454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Diverse hulpstukken en accesoires:
http://www.stratec24.de/e...10a80499940a1a0cd3c63d394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een 220v lader van? Ik ga deze ook aanschaffen maar heb nog een 220v adapter liggen met mini-usb aansluiting. Ik denk dat ik deze wel kan gebruiken, maar welke waarden staan er op de adapter van Becker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Ik heb de "gevaarlijke plaatsen" gewist. Iemand enig idee hoe ik deze terug kan zetten? Ik heb nu alle flitsers er wel opstaan, maar krijg geen geluid als ik er langs rij (wat je instelt bij de gevaarlijke plekken). Ook bij GPS verbinding staat deze er niet bij.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3 verse modellen op de duitse site van Becker en een berichtje erover... de Z203, Z204, Z205

http://www.navigation-pro...on-becker-z203-z204-z205/
http://www.mybecker.com/deDE/index.html

Aardig nieuwe techniek wellicht;
Eine bahnbrechende Neuheit bringen das Z204 und Z205 mit der Funktion „Becker OneShot Sprachsteuerung“, die es ermöglicht, die Zieleingabe in einem Satz zu sprechen.Die Becker Geräte akzeptieren die Zieleingabe in den Sprachen Deutsch, Englisch, Spanisch, Italienisch, Holländisch, Portugiesisch und Französisch.
..en mbt TMC;
Zudem nutzen alle Geräte TMC - das Becker Traffic Assist Z 205 das genauere TMC Pro.
Data en prijzen;
Die neue Becker Generation mobiler Navigationssysteme ist ab Mai 2009, pünktlich zur Urlaubszeit, über die Becker Fachhändler zu erwerben. Die Preise liegen bei 280.- Euro für das Becker Traffic Assist Z203, 300.- Euro für das Becker Traffic Assist Z204 und 330.- Euro für das Topklasse-Model Traffic Assist Z205.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 14:49 ]

Pagina: 1