Beste lezers,
Sinds een dag of twee heb ik zo nu en dan hele vage strepen en blokjes in mijn beeldscherm (nu ook). Ik heb mijn vader (die doorgaans goed genoeg van de pc afweet) eens laten kijken wat het was, we hebben wat dingen veranderd, maar de problemen zijn er nog steeds.
Host heeft plaatjes verwijderd
Mijn vader en ik hebben al verscheidene dingen geprobeerd:
- Videokaart er in en uit
- Videokaart er uit, ontstoffen (5 jaar), er weer in
-Beeldschermingang veranderd van digitaal naar analoog
- Kast open (temperatuur misschien, maar het bleef nog redelijk koel.
Ik heb een IIyama TFT scherm, Prolite E2201W
Mijn videokaart is een Radeon 9800 Pro.
Nu is mijn vraag, kan iemand mijn probleem identificeren? Of eventueel een oplossing ervoor bieden?
Alvast bedankt,
Nils
Ps. Ik kan nauwelijks zien wat ik typ door die blokjes, dus excuses voor grammaticale- en spelfouten
Sinds een dag of twee heb ik zo nu en dan hele vage strepen en blokjes in mijn beeldscherm (nu ook). Ik heb mijn vader (die doorgaans goed genoeg van de pc afweet) eens laten kijken wat het was, we hebben wat dingen veranderd, maar de problemen zijn er nog steeds.
Host heeft plaatjes verwijderd
Mijn vader en ik hebben al verscheidene dingen geprobeerd:
- Videokaart er in en uit
- Videokaart er uit, ontstoffen (5 jaar), er weer in
-Beeldschermingang veranderd van digitaal naar analoog
- Kast open (temperatuur misschien, maar het bleef nog redelijk koel.
Ik heb een IIyama TFT scherm, Prolite E2201W
Mijn videokaart is een Radeon 9800 Pro.
Nu is mijn vraag, kan iemand mijn probleem identificeren? Of eventueel een oplossing ervoor bieden?
Alvast bedankt,
Nils
Ps. Ik kan nauwelijks zien wat ik typ door die blokjes, dus excuses voor grammaticale- en spelfouten
[ Voor 19% gewijzigd door Nilsinho op 07-12-2009 00:49 . Reden: plaatjes verwijderd, melding. ]