Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ineens geen ondertitel meer...DX50 probleem ?

Pagina: 1
Acties:

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Liep hier tegen het volgende aan, ik kwam er ineens achter dat ik een stuk of wat films niet meer kon afspelen met Windows Media Player, inclusief ondertitels ! (zonder ondertitels draait die gewoon !)
Ik heb de codecs volgens GSpot geinstalleerd, alleen het enige wat me opvalt is dat de films die niet werken allemaal een DX50 codec hebben. Films wie dat niet hebben draaien wel gewoon met ondertitels. Gebruik de nieuwste K Lite Codecpack 4.2.2 en in VLC Player werken ze wel !! Probleem is alleen dat ik ze wil omzetten met winaviconverter (avi->dvd) en dat werkt ook niet !!
Kent iemand dit probleem ook ?

[ Voor 12% gewijzigd door Dwid op 30-12-2008 07:46 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 16:31

Zoefff

❤ 

Codecvragen passen beter in CSA :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Nou, blijkbaar kent niemand dit probleem tot nu toe. Ik heb ondertussen nog wat lopen prutsen en heb een nieuw codecpack geinstalleerd (codec all-in-one) en wat denk je...hij doet het weer. :)
Lijkt erop dat de nieuwste versie van klite / vobsub niet meer helemaal 100 punten werkt. Ik had het namelijk op mijn 'vaste' pc (xp) en de laptop (vista), dusss
Maar ik zou het wel willen weten of er nog mensen zijn die dit probleem ook tegen komen...