Wie heeft er wel eens gehoord van de IAMM NTD37L???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264958

Topicstarter
Wie heeft er wel eens gehoord van de IAMM NTD37L???

Het gaat hier om een mediatank met de nieuwste EM8623L chipset van de meest prestigieuze audio- en videodecoder fabrikant Sigma Design.

Graag wil ik weten of er iemand ervaring heeft met dit apparaat?

zie de link:

http://www.pixmania.nl/nl...mm/ntd37l-mkv-500-gb.html

Ik zit te twijfelen tussen dit ding of de popcorn hour a110.

Mischien dat er iemand is die mij meer informatie kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 11:46
http://www.mpcclub.com/mo...ic&t=17750&highlight=iamm

If you are looking for a powerfull HD player I would not go with the EM8623 chip but go with one of the NMT's instead (EM8634/35), especially the new models coming up. IAMM is not one of our favorite brands for their lack in support.

There is this company though called Hantech using IAMM as OEM devices (Markus 800) which uses the EM8623 as well so if you want you could get that one (if available wherever you are). We can't recommend IAMM / Novatron itself as we have nothing good in our history books with them.

Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264958

Topicstarter
JaNuZz schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:02:
http://www.mpcclub.com/mo...ic&t=17750&highlight=iamm

If you are looking for a powerfull HD player I would not go with the EM8623 chip but go with one of the NMT's instead (EM8634/35), especially the new models coming up. IAMM is not one of our favorite brands for their lack in support.

There is this company though called Hantech using IAMM as OEM devices (Markus 800) which uses the EM8623 as well so if you want you could get that one (if available wherever you are). We can't recommend IAMM / Novatron itself as we have nothing good in our history books with them.

Enjoy
Bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magrathean
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-04 21:35
Ik heb hem sinds 2 weken in huis... in een woord ge-wel-dig!

Hij speelt echt alles, mp3, iso, losse DVD files, foto's... met full HD, DTS of DD geluid... makkelijk te bedienen... ik vind het helemaal top!

En tsja, support... ik vond het appeltje-eitje om het te installeren! Netwerk kabel erin, HDMI kabel erin, stroom erin, klaar. Via de setup kan je dan je TV instellen (16:9, PAL of NTSC, welk HDMI formaat), je audio (2 kanaals of 5.1), en dat was het. Met bedraad netwerk gaat IP configuratie automatisch, en meteen zie je alle computers in je netwerk, en de gedeelde folders die daar op staan.
Met het bijgeleverde CDtje kan je NDAS software installeren om van de schijf in je IAMM een netwerk disk te maken.

Ik vond het echt een peuleschil.... geen support nodig. En het apparaat vind ik geweldig!

...want er zit één fout in enkelvout maar meer fout in meerfout

• Nyonyameneer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-07-2023
Nog een vraag over de Markus-800. Heeft een van jullie weleens een externe hdd aangesloten via de usb-poort? Ik heb dit gedaan maar de schijf wordt niet herkend. Het gaat om een WD My Book.

Anoniem: 78369

Magrathean schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:21:
Ik heb hem sinds 2 weken in huis... in een woord ge-wel-dig!

Hij speelt echt alles, mp3, iso, losse DVD files, foto's... met full HD, DTS of DD geluid... makkelijk te bedienen... ik vind het helemaal top!

En tsja, support... ik vond het appeltje-eitje om het te installeren! Netwerk kabel erin, HDMI kabel erin, stroom erin, klaar. Via de setup kan je dan je TV instellen (16:9, PAL of NTSC, welk HDMI formaat), je audio (2 kanaals of 5.1), en dat was het. Met bedraad netwerk gaat IP configuratie automatisch, en meteen zie je alle computers in je netwerk, en de gedeelde folders die daar op staan.
Met het bijgeleverde CDtje kan je NDAS software installeren om van de schijf in je IAMM een netwerk disk te maken.

Ik vond het echt een peuleschil.... geen support nodig. En het apparaat vind ik geweldig!
speelt dat ding ook mkv, downloadeble blue-ray's enz.....
Pagina: 1