Toon posts:

TV automatisch aangaan bij starten van externe decoder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He peepz,

ik was zo aan het denken, nu ik digitale TV heb, heb ik 1 afstandsbediening liggen waarmee ik alleen de TV aan en uit zet, een beetje zonde om daar zo'n hele kast voor te hebben liggen, aangezien de rest allemaal gedaan wordt vanaf de digitale TV decoder humax irhd 5000c (de kanalen, het geluid, etc)

Hoe hebben jullie dit opgelost?
Want laten we eerlijk zijn, 1 afstandsbediening is makkelijker als 2

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-02 14:13
Koop een Logitech Harmony Advanced Universal Remotes

Meer info:
[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 2]

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

1 afstandsbediening is makkelijker als 2
Als twee wat doen? ;)

Is de afstandsbediening van die Humax niet voor meerdere apparaten te gebruiken? De afstandsbediening van ons super irritante UPC-box kan in ieder geval gewoon andere televisies aanzetten, mits je het juiste merk ingeprogrammeerd hebt (éénmalig een code invoeren).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:31:
[...]

Als twee wat doen? ;)

Is de afstandsbediening van die Humax niet voor meerdere apparaten te gebruiken? De afstandsbediening van ons super irritante UPC-box kan in ieder geval gewoon andere televisies aanzetten, mits je het juiste merk ingeprogrammeerd hebt (éénmalig een code invoeren).
Dat is wel heel handig, maar dat kunnen de humax boxen naar mijn weten niet, ik vind er nergens iets over...
jammer, want dat is wel heel handig...

Die logitech harmony heb ik ook over gedacht, maar ik wil eerst kijken of er nog andere mogelijkheden zijn...