Er ontbreekt op deze manier wel een gedeelte van de site nu (de complete linker- en bovenkant).
[ Voor 17% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-12-2008 11:23 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
FlipFluitketel schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:19:
Klik
Er ontbreekt op deze manier wel een gedeelte van de site nu (de complete linker- en bovenkant).
HelaasUW SESSIE IS VERLOPEN
(Sessie-)gegevens zoals uw zoekvraag en zoekresultaten worden slechts een beperkte tijd bewaard. Wanneer u enige tijd geen gebruikt heeft gemaakt van de applicatie en vervolgens weer op een link klikt kan het zijn dat u deze melding krijgt.
Klik OK om een nieuwe sessie te starten.
(Melding: Sessie [045446783063023] verlopen, de sessie kon niet worden geidentificeerd)
[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-12-2008 12:21 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dat klopt. Ik kan het sessionid er ook niet uitfilteren.arnoudwokke schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:26:
ik zou graag willen verwijzen naar het relevante wetsartikel, maar het is me op overheid.nl niet gelukt een link te vinden naar artikel 7.21 uit het Burgerlijk Wetboek: ik kan alleen maar verwijzen naar een deel 7 van het BW.