Tele2 onderzoekt garantieregeling mobiele telefoons

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
nieuws: Tele2 onderzoekt garantieregeling mobiele telefoons
Tele2 gaat nu onderzoeken of het bedrijf aan de wet voldoet: in het Burgelijk Wetboek staat dat een verkoper een defect product moet herstellen.
Is het niet beter naar de officiële site te verwijzen van de overheid i.p.v. een met banners volgestouwde site met commerciële inslag?

LinkedIn WoT Cash Converter

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:49

arnoudwokke

Redacteur
ik zou graag willen verwijzen naar het relevante wetsartikel, maar het is me op overheid.nl niet gelukt een link te vinden naar artikel 7.21 uit het Burgerlijk Wetboek: ik kan alleen maar verwijzen naar een deel 7 van het BW :s. Dus ik laat de link staan, al had ik liever gehad dat ik makkelijk een link aan kon brengen naar Overheid.nl :s.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Klik :P
Er ontbreekt op deze manier wel een gedeelte van de site nu (de complete linker- en bovenkant).

[ Voor 17% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-12-2008 11:23 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:19:
Klik :P
Er ontbreekt op deze manier wel een gedeelte van de site nu (de complete linker- en bovenkant).
UW SESSIE IS VERLOPEN

(Sessie-)gegevens zoals uw zoekvraag en zoekresultaten worden slechts een beperkte tijd bewaard. Wanneer u enige tijd geen gebruikt heeft gemaakt van de applicatie en vervolgens weer op een link klikt kan het zijn dat u deze melding krijgt.

Klik OK om een nieuwe sessie te starten.

(Melding: Sessie [045446783063023] verlopen, de sessie kon niet worden geidentificeerd)
Helaas :/ .

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hmm.. Ik zag al zoiets staan van sessie dus had ik met een andere browser getest en daar werkte het wel nog op dat moment.. :/

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-12-2008 12:21 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
arnoudwokke schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:26:
ik zou graag willen verwijzen naar het relevante wetsartikel, maar het is me op overheid.nl niet gelukt een link te vinden naar artikel 7.21 uit het Burgerlijk Wetboek: ik kan alleen maar verwijzen naar een deel 7 van het BW.
Dat klopt. Ik kan het sessionid er ook niet uitfilteren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1