Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Winxp Image van laptop op Pc installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of ik de image die ik van laptop heb gemaakt op mijn pc kan zetten.
Ik heb deze image helemaal getweaked met alle veiligheidsopties en services disabled etc. etc.
Was een hoop werk en heb geen zin om dat nog eens allemaal te gaan doen.

Iemand een idee of dit problemen gaat opleveren?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Levert geheid problemen op. Andere CPU, ander MB, andere VGA......

Standaard FAQ vraagje eigenlijk.

Het kost je veel meer tijd het zaakje goed werkend te krijgen dan een standaardinstallatie aanpassen.

[ Voor 39% gewijzigd door Guardian Angel op 29-12-2008 19:34 ]

ARME AOW’er

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 17:01

fatshark

fat to da bone

Wat GA zegt dat gaat erg moeizaam qua hardware je kan beter een schone install doen.
Verder als het een OEM versie betreft mag het niet eens dus moet een retail versie zijn.

fat to da bone

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:30:

Iemand een idee of dit problemen gaat opleveren?
Geen nuttig woord over te zeggen want je geeft eigenlijk 0,0 aan nuttige informatie mee, en wat we ook missen is wat je hier zelf al over opgezocht hebt.
En dan laten we nog licentietechnische zaken buiten beschouwing.

Wat Guardian Angel al aangeeft: je kunt van alles tegenkomen, maar met de insteek die je nu hebt gaat het in ieder geval met dit topic niet goedkomen.

offtopic:
Je zou natuurlijk ook kunnen kijken of je al die aanpassingen niet op een meer generieke manier bij het installeren al toe kan passen - neem eens een kijkje in de grote hoeveelheid XP custom/OEM CD topics die hier al sinds jaren de rondte doen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 29-12-2008 23:19 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.