Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] .exe laden niet. Geen geldige win-32 toepassing

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik zit hier op een best nieuwe vista computer, met een geweldig probleem. Geen enkele executable start op. Krijg bij elke keer de mededeling dat de <naam> geen geldige win-32 toepassing is. Het vreemde is dat zo gauw ik dezelfde bestanden via een andere computer download en dan via een usb stick naar deze computer breng, het wel werkt en ik de mededeling niet krijg. Bij spellen is dit helaas niet op deze manier te omzeilen. Iemand die dit probleem herkent en weet hoe het op te lossen?

[ Voor 47% gewijzigd door bart1074 op 29-12-2008 18:52 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:14
mischien iets mis met de netwerkaart :? memory :? heb je al eens memtest gedraait :?

...nieuwe pc>mischien wel stuk immers

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Dus alle .exe bestanden die je downloadt of van een cd plukt zijn corrupt/beschadigd? Maar van een usbstick niet? En andere bestanden (bv. foto's, txt bestanden) blijven wel heel :?

Klinkt als een of ander vreemd virus...
probeer eens een (md5) hash te maken van hetzelfde bestand op jouw pc en een andere pc (zie google)

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:08:
Dus alle .exe bestanden die je downloadt of van een cd plukt zijn corrupt/beschadigd? Maar van een usbstick niet? En andere bestanden (bv. foto's, txt bestanden) blijven wel heel :?

Klinkt als een of ander vreemd virus...
probeer eens een (md5) hash te maken van hetzelfde bestand op jouw pc en een andere pc (zie google)
Ja dus als ik bijvoorbeeld avg 8 (free) download van internet op deze computer kan ik hem niet openen en krijg ik de error: 'geen geldige win-32 applicatie'. Maar als ik precies dezelfde setup download vanaf een andere computer en dan op een usb stick zet en kopieer naar de harde schijf op deze computer en dan open doet die het wel. Maar virusscans e.d. vinden niks?!

Daarnaast kom ik er nu achter dat ik ook geen pdf documenten enzo kan openen.

[ Voor 4% gewijzigd door bart1074 op 29-12-2008 19:24 ]

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:10

BCC

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.