Toon posts:

full browser flash ook na html scroll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Heb een site in ontwikkeling met een fullbrowser flash achtergrond. Maar kan niet de juiste oplossing vinden om ervoor te zorgen dat de swf doorloopt na html scroll. De content van de site is is variabel, maar de swf met een 100% height neemt een 'moment opname' van wanneer de pagina geopend wordt. Na de scroll houdt deze 't voor gezien.

swf zit in een div (z-index:100), daaroverheen (z-index 50, position:absolute) de content.

site op www.vandaan.net/dev

iemand ideeen? Of zit ik hier te dubbelposten? Kan het niet vinden iig en wil graag doortekenen.

thnx .d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik snap misschien niet helemaal wat je wilt, maar is "position: fixed" een optie?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de pagina laadt de achtergrond swf full browser, althans enkel het gebied wat zichtbaar is bij het openen van de pagina. Het deel onder de scroll doet niet mee.

Ik heb de achtergrondkleur (die eigenlijk niet zichtbaar moet zijn omdat het achter de swf ligt) geel gemaakt. Onderaan de pagina is nu een geel blok te zien. Waar geel is is geen swf, wat wel zou moeten.

edit
position:fixed is inderdaad een optie, alhoewel de swf dan niet 'expand' tot onderaan de pagina en los zit van de content. Heb zitten klooien met js, maar die gaan uit van minimale en maximale hoogte, die zijn niet echt te definieren.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 14:31 ]