Toon posts:

initializing USB controllers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat ik met de volgende actie van mn pc moet?
|k zet em aan, en krijg bij de POST 'initializing USB controllers'
Vervolgens blijft ie daar hangen en doet ie helemaal niks meer, ik heb al geprobeerd gewoon een uurtje te wachten (Wat normaal altijd hielp)
Aanzetten zonder USB apparaten erin, Bios batterij eruit/erin, Alles afkoppelen en weer aankoppelen, mijn trukendoos is leeg.

Het is een Asrock P4V88 Mobo, 512MB Ram, Geforce 6200 A-LE, Pentium 4 prescott @ 3.00GHz

Als iemand me zou kunnen helpen zou het heel erg fijn zijn.

Verwijderd

In de BIOS USB-Devices uitzetten?

Klinkt als een gaar mobo.

Verwijderd

Topicstarter
we komen niet in het BIOS daar kunnen we niet bij.
Er staat bijv. wel F2 for setup, maar ookal druk je daarop, dan staat er 'entering SETUP" en blijft ie weer hangen.

Verwijderd

Dan wordt het dus onderdelen vervangen en kijken wanneer je de boosdoener hebt gevonden.
Waarschijnlijk moederbord dus, maar geheugen zou ook nog kunnen. ;)
Maar Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eerst maar even doornemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2008 17:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig..Als er iets is wat ik me nu niet kan veroorloven.

Heeft iemand dan enig idee waarom het normaal genoeg was om gewoon even te wachten, en dat nu ineens dit gebeurt?

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Bolle elco's?
Wat is dat?En gij durft uzelve een tweaker te noemen? :D

[ Voor 73% gewijzigd door blobber op 29-12-2008 18:57 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft het wel gewerkt ? Misschien intern een usb kabel verkeerd op je mainboard ?
Heb je niet iets als een ingebouwde cardreader o.i.d. ? Of een keyboard met usb-hub ?
Probeer eens (indien mogelijk) een ps2 keyboard.

Verwijderd

Topicstarter
PS2 bord, ook geprobeerd, cardreader heb ik niet, mijn toetsenbord is idd een USB toetsenbord, ik zit hier bij een LAN, en sinds ik de boel aangesloten heb is ie 1x opgestart, toen wou mn toetsenbord het niet doen dus ik zette mn pc uit met dit resultaat toen ik em weer aandeed.

En, bolle elco's, wat betekent dat? :')

Verwijderd

Google het eens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, gedaan, is het ook niet.
Pagina: 1