Toon posts:

Blu-ray Harman Kardon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een dillema, ik sta op het punt een nieuwe home cinemaset aan te schaffen.
Ik heb nu nog een simpel samsung setje staan maar wil deze gaan vervangen voor losse componenten.

Nu is mijn keus gevallen op de HK AVR347 receiver met de HKTS 7 luidsprekers, ik ben deze set gaan beluisteren en was zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding!

Nu alleen mijn probleem, ik kan er een HK DVD 47 bijkopen, maar ik zou eigenlijk liever meteen een blu-ray speler erbij kopen, deze is er helaas nog niet.
Nu kan ik er best even op wachten, maar wat voor kleur zal die worden? de ''oudere'' HK receivers zoals de AVR347 zijn vrij licht zilvergrijs, de nieuwe HK receivers zoals de AVR147 zijn vrij donker grijs.

Het klinkt misschien raar maar ik kan me er ontzettend aan iriteren dat mijn receiver een andere kleur heeft dan de blu-ray speler die er boven op staat.

Heeft iemand enig idee hoe de blu-ray speler van HK eruit gaan zien?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

bel eens met harman consumer. wellicht dat ze je verder kunnen helpen

Verwijderd

Ik denk dat de blu-ray er hetzelfde uit zal zien als de nieuwe series.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:14:
Ik denk dat de blu-ray er hetzelfde uit zal zien als de nieuwe series.
Is het niet zonde om de relatief goedkope HKTS7 te combineren met de relatief dure AVR347? Ik denk dat je met die speakers nog lang niet het onderste uit de kan haalt wat betreft de versterker, misschien is de HKTS11 dan een betere keuze.

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-02 16:08

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Zover ik weet heeft H/K nog geen release date voor de blu ray. Dit heeft te maken met patenten. Ieder geval dit werd ons mede gedeeld op de beurs in Berlin. Als je zoekt met google dan zul je al een paar foto's vinden. De verwachting is dat dit de speler gaat worden. ;-)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:44:
[...]

Is het niet zonde om de relatief goedkope HKTS7 te combineren met de relatief dure AVR347? Ik denk dat je met die speakers nog lang niet het onderste uit de kan haalt wat betreft de versterker, misschien is de HKTS11 dan een betere keuze.
inderdaad, de HKTS11 zou een betere keuze zijn, maar ik heb maar een beperkt budget, en ik ben bang dat de blu-ray speler van HK een duur grapje gaat worden! Maar bedankt voor de tip!

Verwijderd

Topicstarter
Superdaantje schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:12:
Zover ik weet heeft H/K nog geen release date voor de blu ray. Dit heeft te maken met patenten. Ieder geval dit werd ons mede gedeeld op de beurs in Berlin. Als je zoekt met google dan zul je al een paar foto's vinden. De verwachting is dat dit de speler gaat worden. ;-)
Ik neem aan dat je deze speler bedoeld?

Afbeeldingslocatie: http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads2/2008/02/harman-kardon-blu-ray-

Verwachte prijs is €1000 en dat vind ik echt veels te duur.
Zit nu enorm te twijfelen of ik de receiver al wel moet kopen, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om nog een half jaar te wachten..... moeilijk moeilijk!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:04
Dan moet je kiezen voor een ander merk. Pioneer, Yamaha enz...
Of gewoon een Sony blu-ray van 250 euro op je reciever zetten, en voor lief nemen dat hij er anders uit ziet. (werk hem anders weg in een kastje..?)

No Shame, only Fame!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Veel mensen willen persé een dvd speler die past bij de receiver. Maar daarbovenop staat dan weer een spelcomputer, dvd-recorder en een digitale tv decoder met allemaal een andere vorm en van een ander merk...

Ik zou zeggen kijk eens voor een PS3.

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:15
Deze receiver heeft geen DTS-HD en DD-HD decoders aan boord toch? Dan moet je ook nog uitkijken dat je bluray-speler 5.1 of 7.1 PCM over de HDMI kabel kan gooien. Anders schiet je nog niet erg op m.i.
Een PS3 kan dat in ieder geval.

Zin.

Verwijderd

Redheinz schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:02:
Deze receiver heeft geen DTS-HD en DD-HD decoders aan boord toch? Dan moet je ook nog uitkijken dat je bluray-speler 5.1 of 7.1 PCM over de HDMI kabel kan gooien. Anders schiet je nog niet erg op m.i.
Een PS3 kan dat in ieder geval.
Hij koopt toch een 5.1 set, de true hd coderingen zijn allemaal 7.1..
Pagina: 1