XPS420 & GTX 280 mogelijkheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-01 13:37

itlee

Gas erop!

Topicstarter
guys, ik heb een xps420 met een 8800GTX erin,...wil graag upgraden naar een GTX280.
kan nergens op de dellsite iets vinden over wattage van de huidige voeding en of ik genoeg connectors heb.

heeft iemand ook een xps420 die daar meer van weet of dit al een keer gedaan heeft?
(past het uberhaupt?)

[ Voor 5% gewijzigd door itlee op 29-12-2008 16:43 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Dit is niet bepaald een moeilijke vraag, je kan meten hoegroot je kast van binnen is, en je kan zo opzoeken hoe groot de kaart is, daarnaast kan je eenvoudig opzoeken wat de kaart nodig heeft en wat je voeding levert.

Optelsommetje en klaar ben je.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• itlee

itlee

Gas erop!

Topicstarter
_Apache_ schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:44:
Dit is niet bepaald een moeilijke vraag, je kan meten hoegroot je kast van binnen is, en je kan zo opzoeken hoe groot de kaart is, daarnaast kan je eenvoudig opzoeken wat de kaart nodig heeft en wat je voeding levert.

Optelsommetje en klaar ben je.
ik had zelf ook al gegoogled...maar ik kwam niet heel ver...khad keuze of heel lang zoeken, of even hier een topic starten met iemand die de do's and don't al heeft ontdekt :)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:41

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Hij bedoelt niet googlen, maar de kast openmaken en een meetlint pakken. Daarna ga je op de site van de fabrikant van de kaart kijken hoe groot dat ding is en of 'ie past. Op je voeding zal een sticker zitten met de gegevens en je kunt de beschikbare stekkers in je kast gewoon tellen...

Dus hoe makkelijk wil je dat we je het maken?

• itlee

itlee

Gas erop!

Topicstarter
woelders schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:49:
Hij bedoelt niet googlen, maar de kast openmaken en een meetlint pakken. Daarna ga je op de site van de fabrikant van de kaart kijken hoe groot dat ding is en of 'ie past. Op je voeding zal een sticker zitten met de gegevens en je kunt de beschikbare stekkers in je kast gewoon tellen...

Dus hoe makkelijk wil je dat we je het maken?
ok ok,...ik ga wel met de rolmaat aan de gang,...toch wel even afwachten of er iemand hier is met een xps420 die me al voor is geweest met de nodige aanloop ellende ;)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:41

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Tja, als het nog niet hier op het forum staat, mag je er van uit gaan dat nog niemand problemen heeft ondervonden... maar dat wil ook niet zeggen dat het gaat werken.

Tweaken is nou juist het zélf uitzoeken van dit soort dingen i.p.v. een vraag op een forum kwakken en hopen dat iemand het voor je op kan lossen...

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Gewoon een gokje.. De GTX280 is een vrij grote kaart. De XPS420 heeft een BTX moederbord en een BTX kast..(welke normaliter kleiner zijn) De videokaart zit dus op een andere plaats dan bij een atx bord+kast. Dit kan erg in je nadeel werken. Beste oplossing is gewoon kast openpleuren en de rolmaat ernaast houden. Neem ook een paar cm mee voor de pci-e voedingsstekkers. Kijk ook of je voeding er wel 2 bezit en of hij krachtig genoeg is voor die kaart.

[ Voor 3% gewijzigd door Wackoz op 29-12-2008 17:06 ]

één is geen, twee is één

• itlee

itlee

Gas erop!

Topicstarter
Wackoz schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:06:
Gewoon een gokje.. De GTX280 is een vrij grote kaart. De XPS420 heeft een BTX moederbord en een BTX kast..(welke normaliter kleiner zijn) De videokaart zit dus op een andere plaats dan bij een atx bord+kast. Dit kan erg in je nadeel werken. Beste oplossing is gewoon kast openpleuren en de rolmaat ernaast houden. Neem ook een paar cm mee voor de pci-e voedingsstekkers. Kijk ook of je voeding er wel 2 bezit en of hij krachtig genoeg is voor die kaart.
heb je die 8800gtx wel is gezien,...dat is ook "unit" hoor...
ik ga vanavond wel ff meten,...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.