Heropening BF2 topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik ga het toch maar weer eens proberen nadat mijn vorige poging resoluut gesloten werd. Ik vind dat het spel BF2 een topic verdient hier op Tweakers. Er zijn genoeg andere oudere spellen waar ook nog genoeg over gediscussieerd wordt. Daarom denk ik dat het onzin is om te zeggen dat over BF2 alles wel gezegd is. BF2 heeft een grote community gekregen op de PC, en is nog steeds veel gespeeld in 2008, en dat gaat in 2009 gewoon door want er komt een 1.5 patch aan, die is officieel bevestigd op www.battlefield.com
Wat vinden jullie? Ik vind dat dit spel het gewoon verdient, als je ziet aan wat voor matige spellen tegenwoordig aandacht wordt gegeven, waarom wordt BF2 dan zo genegeerd? Ik hoop dat er nog mensen op Tweakers zijn die nog veel spelen, ik ben zelf tijdelijk even gestopt geweest maar sinds ik weer ben begonnen is het weer dagelijks een paar uur raak. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52

Cyphax

Moderator LNX
Ik zou beginnen met de raad van PromoX opvolgen: contact opnemen met één van de mods van de Spielerij, per e-mail of per DM (die heb je in je profiel niet aanstaan zo te zien, dan kan je er ook geen sturen).

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, zowel PromoX als ik zijn (als mods in ieder geval) van na de 'BF2 hel'-periode.

Het is toen vaak geprobeerd en vaak fout gegaan, wat een reden is om het niet toe te staan. Aan de andere kant is het inmiddels alweer behoorlijk lang geleden dat deze topicreeks gestopt is. In de games zelf verdwijnen door de tijd heen de 'kids' een beetje, en wordt het vaak wat gezelliger naar mate een game ouder is. In het topic zal dat dan niet veel anders zijn.

Buiten dat was het volgens mij toch wel een vast clubje dat de boel kwam verstieren, dat valt ook op een andere manier aan te pakken :)

Ik sta er op zich niet zo negatief tegenover, maar dat moet uiteraard nog nader bekeken worden. En overleg met de andere SP-mods is ook wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Het valt toch wel te proberen? Met een Topicwarning erbij, en als er iets gebeurd dan sluiten die handel. Volgens mij zijn alle BF2 speler op dit moment alleen nog serieus bezig met het spel. Zelf zal ik Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif doen als er iets misloopt in het topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:34
Ik stem ook voor. Toevallig vroeg vandaag nog iemand of hij of zij een potje bf2 wilde doen :)

En ach, BF3 zal volgend jaar wel ergens uitkomen, stappen er ook nog een heleboel over.

Ik stem voor en zal ook reporten als dezelfde etters terugkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik ben ook voor.

Ik speel het spel nog af en toe en wil het weer gaan oppakken, dan is het leuk als je daar hier over kunt praten. Omdat het hier niet kon heb ik me toen speciaal op bf2stats.nl forum geregistreerd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Cyphax schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:18:
Ik zou beginnen met de raad van PromoX opvolgen: contact opnemen met één van de mods van de Spielerij, per e-mail of per DM (die heb je in je profiel niet aanstaan zo te zien, dan kan je er ook geen sturen).
Ja hoe doe ik dat precies dan, ik kom hier nu ook niet meer zo vaak sinds het BF2 topic gesloten is :+
Ik weet niet precies wie ik daarop moet aanspreken dus ik dacht een topicje is misschien handiger. Maar met de aankomende 1.5 patch denk ik dat we wel weer genoeg te bespreken hebben, en die patch zou toch nu binnen 2/3 weken moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52

Cyphax

Moderator LNX
Misanthrope schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:54:
Ja hoe doe ik dat precies dan, ik kom hier nu ook niet meer zo vaak sinds het BF2 topic gesloten is :+
Hoewel het topic z'n nut al wel bewezen heeft, is het in het algemeen wel handig om te weten natuurlijk: op nickname@tweakers.net kan je iedereen (T.net crew) bereiken, er is ook een e-mailadres per hoofdgroep geloof ik, en DM (direct message) kan je in je voorkeuren aanzetten. Mits de ontvanger in kwestie dit ook gedaan heeft kan je die persoon direct een bericht sturen via het forum met het icoontje (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif) wat erbij is gekomen onder het usericon van de ontvanger. :)

Wat meer details vind je in Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! wat in dit geval ook wel van toepassing is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 29-12-2008 17:00 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Misanthrope schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:54:
[...]

Ja hoe doe ik dat precies dan
Zoals Cyphax al aangegeven heeft. Contactgegevens kun je in het beleid van het betreffende subforum terugvinden, zoals in dit geval Spielerij beleid.

Wat een nieuw topic betreft sta ik er ook niet direct negatief tegenover, maar ik ben dus ook pas mod geworden na het gedoe met de BF2 topics. We zullen er nog 's over denken en laten weten of een nieuw topic wel of niet toegestaan wordt :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Oke, in ieder geval fijn dat jullie erover na zullen denken. Ik denk dat de BF2 community nog wel even te gaan heeft met een goede 1.5 patch en stabielere servers. Ik vind dat het spel dat gewoon verdiend heeft omdat het zo'n sterke gameplay heeft en er zoveel humor in zit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Als het battlefield 2 topic de hele tijd werd verpest door dezelfde mensen kun je die mensen dan niet de toegang tot een nieuw topic ontzeggen? Of past dat niet in het beleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:55

SmartDoDo

Woeptiedoe

Deruxian schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:28:
Als het battlefield 2 topic de hele tijd werd verpest door dezelfde mensen kun je die mensen dan niet de toegang tot een nieuw topic ontzeggen? Of past dat niet in het beleid?
Het zou wel een logische stap zijn. Liever het lastig maken voor de mensen die de boel verzieken dan een topic voor iedereen onmogelijk maken :)

In de praktijk is dat soms echter vrij lastig want dan zou je vooraf gewaarschuwde gebruikers gelijk van de site moeten verwijderen als ze toch 1 post in zo'n topic zetten. En dat is als met een kanon op een mug schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat is de status op dit moment?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In overleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Het is een combinatie van een goed spel met spelers, die een spel leuk maken .
En gellukkig zijn er nog een hoop players op bf2 , ben zelff tot vandaag 2135 uur online aan het spelen gerweest
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

nog al in overleg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat ons betreft is het OK als deze serie weer hervat wordt. Wie een oude topicstart wil updaten mag dus z'n gang gaan :)

Wat betreft moderatie gaan we het gewoon even goed in de gaten houden en zullen we misschien wel iets strenger zijn dan bij andere topics - het mag niet weer geberuen dat een stelletje rotte appels... ;)
Om de 'verse start' ook echt vers te maken mag de nummeraanduiding imo wel gewoon beginnen met '40', in plaats van XL. Anders komen we dalijk weer bij IXIVXXC oid en da's niet echt lekker lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Pagina: 1