Ik ga het toch maar weer eens proberen nadat mijn vorige poging resoluut gesloten werd. Ik vind dat het spel BF2 een topic verdient hier op Tweakers. Er zijn genoeg andere oudere spellen waar ook nog genoeg over gediscussieerd wordt. Daarom denk ik dat het onzin is om te zeggen dat over BF2 alles wel gezegd is. BF2 heeft een grote community gekregen op de PC, en is nog steeds veel gespeeld in 2008, en dat gaat in 2009 gewoon door want er komt een 1.5 patch aan, die is officieel bevestigd op www.battlefield.com
Wat vinden jullie? Ik vind dat dit spel het gewoon verdient, als je ziet aan wat voor matige spellen tegenwoordig aandacht wordt gegeven, waarom wordt BF2 dan zo genegeerd? Ik hoop dat er nog mensen op Tweakers zijn die nog veel spelen, ik ben zelf tijdelijk even gestopt geweest maar sinds ik weer ben begonnen is het weer dagelijks een paar uur raak.
Wat vinden jullie? Ik vind dat dit spel het gewoon verdient, als je ziet aan wat voor matige spellen tegenwoordig aandacht wordt gegeven, waarom wordt BF2 dan zo genegeerd? Ik hoop dat er nog mensen op Tweakers zijn die nog veel spelen, ik ben zelf tijdelijk even gestopt geweest maar sinds ik weer ben begonnen is het weer dagelijks een paar uur raak.