Ik heb momenteel al een tijdje een paar Magnat Stratos 320 liggen en wil hier graag iets mee doen omdat ze anders toch alleen maar stof liggen te happen.
Daarbij kwamen mijn gedachten op het bouwen van een compacte subwoofer voor in de auto om het laag een beetje op te waarderen. Dit laag is momenteel behoorlijk afwezig in mijn huidige setup.
Nu heb ik het internet afgespeurd en contact gezocht met Magnat en de leverancier maar deze konden mij geen parameters verschaffen voor deze units.
Nu is mijn vraag dus of het mogelijk is om toch iets te maken met deze units. Ik heb al het materiaal liggen dus onzinnige kosten zijn er nauwelijks.
De enige informatie die ik van de drivers heb:
Musikleistung RMS / Max.: 200 / 300 Watt
Frequenzbereich: 20 - 1.900 Hz
Impedanz: 4 Ohm
Empfindlichkeit: 91 dB
DIN-Maß: 200 mm
Außendurchmesser: 230 mm
Einbaudurchmesser: 210 mm
Einbautiefe: 90 mm
Daarbij kwamen mijn gedachten op het bouwen van een compacte subwoofer voor in de auto om het laag een beetje op te waarderen. Dit laag is momenteel behoorlijk afwezig in mijn huidige setup.
Nu heb ik het internet afgespeurd en contact gezocht met Magnat en de leverancier maar deze konden mij geen parameters verschaffen voor deze units.
Nu is mijn vraag dus of het mogelijk is om toch iets te maken met deze units. Ik heb al het materiaal liggen dus onzinnige kosten zijn er nauwelijks.
De enige informatie die ik van de drivers heb:
Musikleistung RMS / Max.: 200 / 300 Watt
Frequenzbereich: 20 - 1.900 Hz
Impedanz: 4 Ohm
Empfindlichkeit: 91 dB
DIN-Maß: 200 mm
Außendurchmesser: 230 mm
Einbaudurchmesser: 210 mm
Einbautiefe: 90 mm