Beste Tweakers,
Ik zit met een klein probleempje, ik heb 2 MS SQL 2005 servers beide gebruiken ze mixed mode authentication. Nu heb ik op de productie server een bepaalde database staan welke ik wil kopiëren naar een test server. Deze kopieer actie doe ik door middel van de copy database wizard, alles gaat goed tot en met de laatste stap:
Report van de copy database wizard
Ga ik naar de Jobs in SQL Server agent op de destination server en kijk ik naar de log dan staat daar niet heel veel zinnigs...
Step ID 0:
Step ID 1:
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ben nu al vanaf woensdag bezig en kan niet echt iets vinden als ik zoek op deze specifieke meldingen via google. En zit nu beetje met de handen in mijn haar.. Want ontwikkelen op de productie database wat ze hier nu doen vindt ik toch iets te riskant met oog op bedrijfskritische database
Ik zit met een klein probleempje, ik heb 2 MS SQL 2005 servers beide gebruiken ze mixed mode authentication. Nu heb ik op de productie server een bepaalde database staan welke ik wil kopiëren naar een test server. Deze kopieer actie doe ik door middel van de copy database wizard, alles gaat goed tot en met de laatste stap:
Report van de copy database wizard
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Performing operation... - Add log for package (Success) - Add task for transferring database objects (Success) - Create package (Success) - Start SQL Server Agent Job (Success) - Execute SQL Server Agent Job (Error) Messages * The job failed. Check the event log on the destination server for details. (Copy Database Wizard) |
Ga ik naar de Jobs in SQL Server agent op de destination server en kijk ik naar de log dan staat daar niet heel veel zinnigs...
Step ID 0:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Date 29-12-2008 11:52:16 Log Job History (Copy_phoenix) Step ID 0 Server XXXXX Job Name Copy_phoenix Step Name (Job outcome) Duration 00:08:01 Sql Severity 0 Sql Message ID 0 Operator Emailed Operator Net sent Operator Paged Retries Attempted 0 Message The job failed. The Job was invoked by User sa. The last step to run was step 1 (Copy_phoenix_Step). |
Step ID 1:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Date 29-12-2008 11:52:16 Log Job History (Copy_phoenix) Step ID 1 Server XXXXX Job Name Copy_phoenix Step Name Copy_phoenix_Step Duration 00:08:01 Sql Severity 0 Sql Message ID 0 Operator Emailed Operator Net sent Operator Paged Retries Attempted 0 Message Executed as user: XXXXX\SYSTEM. The package execution failed. The step failed. |
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ben nu al vanaf woensdag bezig en kan niet echt iets vinden als ik zoek op deze specifieke meldingen via google. En zit nu beetje met de handen in mijn haar.. Want ontwikkelen op de productie database wat ze hier nu doen vindt ik toch iets te riskant met oog op bedrijfskritische database