X360: Gloednieuwe Play&Charge kit heeft kuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Ik zal alles even uitleggen.

Ik had eerst een andere Xbox 360, dat was mijn launch 360, na een tijdje kocht ik een play&charge kit. Echter verkocht ik de 360 na een tijdje omdat ik heel goedkoop aan een 360 arcade kon komen(mooi voor HDMI gelijk). Ik heb echter de play & charge kit nooit verkocht. Toen ik deze echter probeerde op de gloednieuwe arcade controller gaf ie gelijk al kuren....ik keek naar de streepjes om te zien hoe vol ie was....en hij gaf toen 1 streepje...een paar seconden later was ie ineens vol...en het rode lichtje werd groen. Zodra ik echter de play & charge kit kabel los haalde viel de controller gelijk uit.

De kit werkt echter prima op een oude launch 360 controller van mijn broer, werkt NIET op zijn nieuwe controller van een 360 Elite....WTF? Dat was dus de eerste play & charge kit. Ik heb geprobeerd MS te bellen vorige week maar ik kreeg ze niet te pakken....dus besloot ik om een gloednieuwe play & charge kit te halen. Alles leek goed....ik sloot de accu aan op de controller...en ik zag dat ie nog voor 2 streepjes vol was (opzich best apart,maar zal well goed zijn, aangezien broer dit ook had) en vandaag begon het gedonder.

Ik ging een game spelen en zag dat de accu leeg was, dus play & charge kit aansluiten....na nog geen uur was ie al weer vol, en gaf een groen lichtje. nog geen 2 uur later was ie weer volledig leeg. Dus ik hem weer laden....gaf ie na een tijdje 2 streepjes aan...opzich qua tijd klopte dat wel....en al vrij gauw werd het ineens 3 streepjes....keek ik even later...was ie gvd ineens terug gesprongen naar 1 streepje....WTF is hier aan de hand?

Ten eerste heb ik veeeel te kort kunnen spelen zonder de play&charge kit..ik meen mij toch te herinneren dat ik uren kon spelen ermee. En dan ineens dat ie vol is..en dan weer leeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 21:29
Ik heb precies dit probleem sinds m'n nieuwe xbox.
Ik dacht dat het aan de accu lag die geen contact meer maakte met de controller, want de controller werkte wel zonder accu en met p&c kabel. De accu werkte niet in al m'n 3 controllers, dus heb ik een nieuwe gevraagt bij de xbox support. (waar trouwens een vreselijk domme doos werkt, ik had het verschil tussen een console en een controller uit moeten leggen, en de verschillende knopjes waren ook "die grote grijze, of die kleine rooie, ja, op dat dingetje in je hand, niet op die grote witte die je naast de tv zet 8)7 )
Nu met een nieuwe accu lijkt alles weer goed te gaan.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Play&Charge kits die ik al had werkt ook niet op de controller van mijn nieuwe Elite. Bij mij laadt hij helemaal niet op (geen lampje) en een volledig opgeladen batterij is na een paar uur al weer leeg. Ik moet nog bellen voor een nieuwe controller.

Bij mij werken de kabels en batterijen dus wel in de controller van mijn oude premium. Misschien een batch brakke controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOnTEuR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2011

mOnTEuR

Just p00p!

Same here. Ik heb nieuwe play & charge kit (afgelopen zomer gekocht) die niet werkt op oude xbox (begin 2006) i.c.m. zowel de oude (meegeleverde premium) als de nieuwe zwarte controller (ook v/d zomer gekocht omdat ze geen witte hadden). Van de 3 draadloze controllers die ik nu heb werken er 2 niet zonder kabel.

Dit was niet zo storend totdat een paar dagen terug ineens 2 controllers uberhaupt niet meer herkend werden door diezelfde xbox (hoewel ze gewoon werken op een andere, nieuwere in 2008 gekochte xbox). Dus ook niet meer met de play & charge kit aangesloten op de console. Vanaf dat moment werkte alleen een bekabelde controller. Aan/uit zetten van de console/controllers en het vervangen van de accus hielp allemaal niet. Vandaag weer geprobeerd en nu werkt 1 draadloze controller. Nu ineens wel?! En waarom maar 1?
Met geen mogelijkheid de andere 2 draadloze controllers aan te sluiten. Zeer rare keuren, maar hij vrat al cd's en liep al vast na 2 uur left 4 dead. Ik neem het allemaal maart voor lief, ik ben immers zo dom geweest om die xbox toen al te halen 7(8)7

Vragen hoe je een defect kan veroorzaken hoort niet thuis op GoT.

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 31-12-2008 13:14 ]