Ik heb een probleem met mijn performance op de MAC. Mijn specs zijn alsvolgt. een Macbook pro 17" op een 24" samsugn scherm met 4gb geheugen. het is de MBP van 2 series terug, dus met ATY,RadeonX1600.
Het probleem is als ik inzoem kan ik gewoon tot 3 of 4 tellen tot hij pas inzoemt.
verder las hij helemaal is ingezoomt. gaat alles wel gewoon vloeiend,(auto's sims enz)
Ik heb nu welliswaar alles op HIGH staan, maar heb niet het gevoel of dit uitmaakt.
verder heb ik al de renderer van hardware naar software gezet wat erg veel scheelt.
iemand nog ideeen? of is dit een bekend probleem
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| ATI Radeon X1600: Chipset Model: ATY,RadeonX1600 Type: Display Bus: PCIe PCIe Lane Width: x16 VRAM (Total): 256 MB Vendor: ATI (0x1002) Device ID: 0x71c5 Revision ID: 0x0000 ROM Revision: 113-xxxxxx-158 EFI Driver Version: 01.00.158 |
Het probleem is als ik inzoem kan ik gewoon tot 3 of 4 tellen tot hij pas inzoemt.
verder las hij helemaal is ingezoomt. gaat alles wel gewoon vloeiend,(auto's sims enz)
Ik heb nu welliswaar alles op HIGH staan, maar heb niet het gevoel of dit uitmaakt.
verder heb ik al de renderer van hardware naar software gezet wat erg veel scheelt.
iemand nog ideeen? of is dit een bekend probleem