Toon posts:

Abit BH6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een celeron draaien op bovenstaand mamaplank. Nu heb ik een celeron 633 gekocht en daarvan blijkt dat wil je die draaien dat je een biosupdate nodig hebt. Ik heb nu de juiste bios (tis rev 1.0) en wil em gaan flashen, nu kon ik me herinneren dat je bij abit nogal een rits aparte commandos achter awdflash **.bin moest zetten, maar kan ze nergens meer vinden?? heb search hier gebruikt, zo ben ik aan juiste bios gekomen, maar het exacte commando kank niet vinden? enne is het mogelijk te flashen vanaf een winME opstartdiskette? ja toch?

bedankt alvast

Mart

Verwijderd

probeer is awdflash /cc /cd /cp /py /sn /cks /R

Je MOET in dos booten anders kan je je mobo verkutten.

Verwijderd

Topicstarter
Dus das opstartflop derin en opstarten in dos mode?? okeeej. ik ga het proberen. thanks.

Verwijderd

Topicstarter
Update gelukt, draait nu als een zonnetje met een celly633. kijken tot hoever die kan :) thanks for the help!!

Mart

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
hij flashte bij mij zonder die commands hoor. [ook een bh6-rev1.0] en met een heeeeleboel toevel heb ik ook een 633. met goede koeling heb je een grote kans dat ie het wel op 950 dot [net als de mijnus] ;)

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 08:59
Heb mijn moederbord ook onlangs geflashd voor mijn Celly 633, maar je kon gewoon awdflsh intypen, die commando's zijn volgens mij voor een ouwe versie van dat flash (die je volgens de abit pagina ook niet meer moet gebruiken). Mijn Cel2 633 loopt stabiel op 950 op mijn Abit BH6 rev1.0 (1,9V) :)
Pagina: 1