Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vista]administrator kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
ik kwam er net achter dat je via cmd een administrator account kan maken met alle rechten verwijder me oude account maak een gast account
vul een wachtwoord in nu ben ik het wachtwoord kwijt -.-
kan alleen op gast account met geen rechten

Heb geen instalatie cd(windows erop) kreeg ik niet bij me computer heb een Acer zit een programma waar je opnieuw kan instaleren kan ik niet uitvoeren heb administrator wachtwoord voor nodig die ik kwijt ben

hoe krijg ik me wachtwoord terug :'( of hoe moet ik opnieuw instaleren zonder cd en administrator wachtwoord

HELP ME aub

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoe je accounts kan ontgrendelen kun je prima via Google vinden als je gaat [google=password reset].
Dit komt dusdanig vaak langs dat het zelfs in de FAQ genoemd is.

De eerste paar hits geven je genoeg aanknoop punten, iets wat je met iets minder paniek en wat meer eigen zoekwerk ook had kunnen bedenken.
Bovendien is het je meermaals duidelijk gemaakt via mail en PM dat je zelf die moeite ook moet doen - vandaar dat ook dit topic weer dicht gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door alt-92 op 28-12-2008 22:51 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.