[Vista] Acer Aspire 5720Z vastloper

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convirion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 21:50
Hey,

Me nichtje heeft nu een tijdje een laptop gekocht (een Acer Aspire 5720Z). Dit draaide allemaal wel goed, alleen ze heeft sinds een klein probleempje.

Zodra je de laptop opstart kun je er gewoon gebruik van maken, na 5-6-7 minuten dan slaat de laptop vast.

Dit is in de vorm van, programma's reageren niet meer, je kunt ook niet rechtermuisknop -> sluiten. (normaal sluiten werkt ook niet). Taakbeheer is dan niet meer op te starten. (niet een programma start op..) je kunt nog wel in menu start, maar daar blijft het dan ook bij.

Heb al een keer gescand op virussen, maar kon zo 123 niets vinden. Ook bij services stond niet echt iets bijzonders.

Mocht iemand een idee hebben, vertel het me.

Ze gebruikt Home Premium dacht ik.

Ik wil best iets van een hijack this logje plaatsen, maar dat zal dan wel even duren voordat het hier verschijnt, kom niet altijd bij me nichtje.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convirion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 21:50
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 08:52
misschien een warmte probleem? tis nog niet zo'n oud model dus veel stof zou er niet in kunnen zitten maar je weet nooit. Anders zou je hem altijd kunnen restoren met alt-f10 tijdens heb opstarten je gooit dan wel je c partitie leeg