Toon posts:

[XP] Winamp reset resolutie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een raar probleem met winamp. Als ik winamp opstart gaat mn resolutie naar 400*600. Heb al gegoogled naar een oplossing en winamp opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Kan iemand mij uitleggen wat er mis gaat en wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:57:
Heb sinds kort een raar probleem met winamp. Als ik winamp opstart gaat mn resolutie naar 400*600. Heb al gegoogled naar een oplossing en winamp opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Kan iemand mij uitleggen wat er mis gaat en wat ik eraan kan doen?
Nee, dat kan niemand als je niet vertelt welke Windows versie je gebruikt, welke versie van Winamp, wat voor computer je hebt (hardware), je instellingen etc. Men is hier namelijk niet helderziend en kijkt ook niet over je schouder mee :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat gambieter zegt inderdaad :P
Maar als het gaat om de resolutie die verandert dan zou je denk ik moeten kijken in de richting van de visualisations die erin zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, een vormfout!

Windows XP Professional SP3
Pentium 4, 3GHz

Asus P5GZ-MX

Wat betreft winamp: probleem begon met mijn oude 2.91 versie, heb daarna allerlei nieuwere versies geprobeerd, zonder resultaat. Heb nu de nieuwste (5.541) en probleem blijft...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op z'n minst :P
Wat betreft winamp: probleem begon met mijn oude 2.91 versie, heb daarna allerlei nieuwere versies geprobeerd, zonder resultaat. Heb nu de nieuwste (5.541) en probleem blijft...
Alleen is er al een heel belangrijke hint gegeven (visualisation opties) waar je niet naar hebt gekeken blijkbaar :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem deed zich reeds voor in mijn oude winamp versie die of niet eens visualizations had, of nooit door mij zijn gebruikt.

Heb bij deze (5.x) versie even in de (verbazingwekkend veel) opties gekeken en daar was idd een setting die op 480*640 stond, die heb ik veranderd naar 1080*1024 maar ook dat mocht niet baten. Toen heb ik alle visualization-dingen eraf gehaald aangezien ik die uberhaupt nog nooit gebruikt heb en ook niet van plan die ooit te gaan gebruiken... Probleem blijft..
Pagina: 1