Een paar weken terug heb ik mijn ouders een externe HDD van 1 TB laten kopen bij de Makro. Een Toshiba HDD, type weet ik zo niet. Nu gaf hij eerst geen problemen, ik had er wat bestanden op gezet, maar ik kwam er vandaag achter dat hij FAT32 geformateerd was en ik wilde HD films op de schijf zetten. Ik de hele schijf leeg proberen te halen, maar telkens wanneer ik bestanden kopieer van de toshiba schijf naar mijn interne schijf krijg ik de melding dat de externe hdd opeens niet meer herkend wordt.. Is er iemand die dit bericht ook wel eens heeft gehad en misschien een oplossing voor dit probleem weet? Ik vind het namelijk behoorlijk irritant om elke file stuk voor stuk te kopieren
Ik mis hier wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en wat de volledige specs zijn van de machines waarop het getest is. Omdat het niet de bedoeling is dat het voor ons een gokspelletje wordt gaat dit topic op slot. Je bent vrij om een nieuwe te openen, maar geef hierin wel exact aan wat je hebt getest en wat je al hebt gevonden. En uiteraard ook de specs van de systemen.
Dit topic is gesloten.
![]()