Toon posts:

Intellimouse Optical inruilen voor een Mouseman optical???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Intellimouse optical van Microsoft gekocht. Het is een heel nauwkeurig muisje en hij ziet er heel erg gaaf uit met dat rooie lichtje, maar ik krijg er een beetje last mee in mijn polsen.
Nu lijkt mij zo'n mouseman optical wat ergonomischer, dus is dat misschien een betere keus. Hij kost me maar 12 piek meer, dus dat maakt me niets uit.
Het zou natuurlijk kunnen dat het wennen is aan deze muis, vooral omdat hij wat hoger is dan mijn vorige muis. (dat was een el cheapo ding van een tientje, ging ik me enorm aan ergeren, omdat ik heel moeilijk dingen kon aanwijzen)

Ik heb de mouseman serie ff in de hand gehouden en die voelden wel goed aan, maar de mouseman optical hadden ze bij office centre niet op vooraad, die komt volgende week weer.

Weet iemand of die mouseman optical lekker zit en of ik de intellimouse beter kan inruilen?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:52

afterburn

No more...

Je houding zal iets anders zijn dan met je oude muis. Het is dan normaal dat je met intensief gebruik wat last krijgt; is gewoon gewenning aan een andere houding. Ik zou em gewoon houden. Is een perfect muisje.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs