Toon posts:

[NAT] too strict. wat moet ik doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een porbleem..
Als ik de netwerk connectie van mijn xbox test zegt hij dat mijn NAT to strict is.
En daar door kan ik niet met mensen praten:(
Mijn xbox zit via mijn pc op internet aan gesloten.
Ik gebruik gewoon de kabel die bij de xbox zat, mijn firewall staat uit.
En ik heb een Netgear router type = WPN824v2.

Ik ben al een beetje op andere topics gaan kijken maar ben er niet wijzer uit gewoorden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Vriendelijke groeten Contress

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 16:32 ]

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al heel vaak gedaan maar ik kan het niet vinden. En alles wat daar staat is als de Xbox op de router is aan gesloten..

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
ja maar wat je moet begrijpen is dat je pc nu als router dient voor de xbox.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. Waarom niet gewoon de Xbox direct op de WPN824v2 aansluiten?

Sowieso, in je huidige setup zul je twee keer de boel moeten forwarden, eerst in de WPN824, daarna nog eens op de PC. Dat kan in theorie prima, maar het is makkelijker om gewoon direct op de WPN824 te werken, dan hoef je het alleen daar te doen :z

Verder helpt het bij het zoeken als je "too" pakt als dat er staat ipv "to". Een mens snapt allicht waar je het over hebt, maar een zoekmachine wat minder :o

[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 28-12-2008 17:22 ]

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:15:
Idd. Waarom niet gewoon de Xbox direct op de WPN824v2 aansluiten?

Sowieso, in je huidige setup zul je twee keer de boel moeten forwarden, eerst in de WPN824, daarna nog eens op de PC. Dat kan in theorie prima, maar het is makkelijker om gewoon direct op de WPN824 te werken, dan hoef je het alleen daar te doen :z

Verder helpt het bij het zoeken als je "too" pakt als dat er staat ipv "to". Een mens snapt allicht waar je het over hebt, maar een zoekmachine wat minder :o
Ik zou het graag willen dat ik hem gelijk op de WPN824 kan aan sluiten maar mijn xbox staat boven op zolder en de router beneden en dan moeten we een kabel trekken van hier tot Tokio..

Maar weet je misschien hoe ik het kan verhelpen?

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Maar je hebt dus al een kabel liggen naar boven begrijp ik... zet er dan een switch tussen? Ben je meteen van een forward uitdaging af :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Topicstarter
Bastien schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:32:
Maar je hebt dus al een kabel liggen naar boven begrijp ik... zet er dan een switch tussen? Ben je meteen van een forward uitdaging af :P
Nee we hebben een draadloze router..
En ik heb mijn laptop met een kabel met de xbox verbonden en een bridge gemaakt dat de xbox van mijn laptop internet krijgt.
Pagina: 1