Airsoft petitie van de NABV

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlickAxe
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09-2015
Beste Tweakers, ik ga jullie iets ongebruikelijks vragen. Teken de Airsoft petitie van de NABV en maak airsoft in de toekomst wellicht ook mogelijk in Nederland!!

http://petitie.nabv.nl/

Geen idee wat airsoft is? Kijk dan eerst op www.nabv.nl of www.nlairsoft.com en teken de petitie alsnog!

Bedankt!

P.S. Ik hoop dat dit het goede forum is, airsoft is immers milsim en komt zeer dicht in de buurt van de shooters. :*)

www.nlairsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ongebruikelijk is het niet en het zou misschien wel handig zijn om je post iets duidelijker te zijn, ik zou niet weten waarom ik de petitie moet steunen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlickAxe
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09-2015
Airsoft is een zeer onbekende sport in Nederland, echter wij zouden graag zien dat de airsoft replica's legaal worden in Nederland. Dit om de sport ook in Nederland te kunnen beoefenen, iets van reeds al in vele Europesche landen mogelijk is.

Zoals gezegd, bezoek ook eens de websites met informatie over Airsoft. Of deze wikipedia pagina: Wikipedia: Airsoft

De tekst van de petitie luid als volgt:

Wij, de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging (NABV), constateren dat er een groeiende interesse is in de airsoft sport en dat daardoor een wildgroei ontstaat van illegale import van nepwapens in Nederland. Tevens constateren wij dat airsoft replica's niet specifiek zijn opgenomen in de Wet Wapens en Munitie (WWM) en dus niet goed gereguleerd zijn in Nederland.

Wij verzoeken daarom het/de verantwoordelijk(e) ministerie(s) te kijken naar een oplossing voor dit probleem. Wij zouden airsoft replica's willen onderscheiden van nepwapens en willen reguleren in Nederland, dit om de wildgroei een halt toe te roepen, en zo de airsoft sport mogelijk te maken in Nederland voor vele enthousiastelingen.

www.nlairsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: wikipedia
Bij airsoft wordt gebruikt gemaakt van 1:1 replica’s van bestaande wapens.
Kansloos als je dit wilt doen. Deze fake wapens zullen nooit goedgekeurd worden door de regering of politie.
Dan wordt het de criminelen wel erg makkelijk gemaakt bij overvallen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Kansloos of niet, het topic hoort sowieso niet thuis in 'Spielerij' en valt ook nog 's onder werving/spam dus dicht.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.