Toon posts:

[XP] Tijdens installatie muis gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist windows xp professional geinstalleerd, en nu wordt er gevraagd:
"Beeldscherminstellingen
Windows zal de resolutie van het beeldscherm automatisch aanpassen om de weergave van visuele elementen te verbeteren"

Hieronder bevindt zich een knop "OK" waar ik op moet klikken, alleen het touchpad van de laptop voor de cursor te bewegen doet het niet. En als ik een usb muis inplug in de laptop, kan ik die ook niet gebruiken.

Door op tab te klikken kan ik die "ok" button ook niet selecteren om vervolgens op enter te kunnen klikken.

Weet iemand hoe ik alsnog die OK button kan klikken om de installatie te vervolgen?

Bedankt,

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alt-O? Is er een letter onderstreept?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Er is niets onderstreept in de melding, verder ALT-O haalt tevens niets uit

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

alt+tab, dialoogvenster focus geven en daarna doorenteren.

Beetje handigheid met een toetsenbord is wel zo prettig om nog te hebben in deze klik-generatie ;)

Maar dit heeft niks met Windows te maken eerlijk gezegd, en eigenlijk ook nogal basic.
Daarom gaat dit topic ook dicht - je mag het opnieuw proberen, maar als je toetsenbord ook niet werkt kun je het beter in een hardware issue gaan zoeken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.