Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
toch wel duidelijk dat het hier niet om een dierentuin gaat!NitroX infinity schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:19:
[...]
In deze zin wordt de afkorting voor operating system gebruikt. Niets geen problemen mee, maar de afkorting zelf is ook een woord. Namelijk een beest wat op vier poten loopt en op een stier lijkt.
Zou het niet beter zijn om afkortingen die óók woorden zijn, met hoofdletters te schrijven?
Ik weet, het artikel gaat over Windows 7 en dan zou de link al gemaakt moeten zijn, maar imho leest het gewoon niet lekker.
Toch nog eens over die hoofdletters
Ieee moet IEEE zijn
Kleine letters in bedrijfs/organisatie namen en afkortingen
Afkortingen niet meer in hoofdletters?
Kort samengevat: er komt een dezer dagen een nieuwe schrijfwijzer aan waarin bepaalde dingen onder de loep genomen worden. Hoe dat uit gaat zien weet ik verder ook niet, daar ga ik niet over.
Ieee moet IEEE zijn
Kleine letters in bedrijfs/organisatie namen en afkortingen
Afkortingen niet meer in hoofdletters?
Kort samengevat: er komt een dezer dagen een nieuwe schrijfwijzer aan waarin bepaalde dingen onder de loep genomen worden. Hoe dat uit gaat zien weet ik verder ook niet, daar ga ik niet over.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
OS moet volgens de bestaande schrijfwijzer al met een hoofdletter geschreven worden, dus dat pas ik nu aan.
Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe versie Windows 7 gelekt en getest'
neem aan dat die post toch wel op -2 gezet dient te worden (verwijzen naar de uitgelekte versie)?
neem aan dat die post toch wel op -2 gezet dient te worden (verwijzen naar de uitgelekte versie)?
Daar is al om gevraagd op de plaats waar de powermods vaker komen: EDIT in "Het kleine-mismoderatietopic deel XII"
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pagina: 1