Ik ben nu bij m'n zwager thuis om op de kleine te passen terwijl meneer nu in Thialf naar het schaatsen aan het kijken is. Helaas kan ik niet op het draadloze netwerk met m'n eigen notebook want me zwager is de netwerkbeveiligingssleutel code kwijt. Nu had ik vroeger een app waarmee je de ****** van een wachtwoord in tekens te zien kon krijgen. Heeft iemand voor mij een link naar zo'n app die onder vista werkt? Zit nu achter de notebook van me zwager maar dat schiet ook niet echt op.. Wie kan deze arme Tweaker helpen???
Verwijderd
Daar mag verder niet bij geholpen worden (omzeilen beveiliging enzo).
Kan je niet gewoon met de kabel op de router gaan, dan inloggen op de router en het wachtwoord bekijken?
Kan je niet gewoon met de kabel op de router gaan, dan inloggen op de router en het wachtwoord bekijken?
of gewoon die kabel erin laten zitten en daarmee internetten.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:53:
Soms kun je ww uitlezen vanuit de router, maar dat is niet altijd het geval. ww wijzigen lijkt me niet echt handig zonder overleg
Gaat niet lukken, geen utp kabel in de buurt en mijn zwager is nog verstrooider dan een goudvis en weet ook niet meer het "veranderde" wachtwoord van de router (hij vond het wel slim om het standaard wachtwoord aan te passen, opschrijven/onthouden van dat wachtwoord wil nog niet echt lukken")Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:53:
Ik heb carte blanche gekregen als het ging om het zoeken/aanpassen wachtwoord
[ Voor 7% gewijzigd door Timmor op 28-12-2008 13:58 ]
Verwijderd
Als er niks geen kabel in het huis aanwezig is (meh, dat soort dingen heeft iedereen toch wel thuis liggen?) dan kan GoT je helaas niet verder helpenTimmor schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:56:
[...]
Gaat niet lukken, geen utp kabel in de buurt en mijn zwager is nog verstrooider dan een goudvis en ook niet meer het "veranderde" wachtwoord van de router (hij vond het wel slim om het standaard wachtwoord aan te passen, opschrijven/onthouden van dat wachtwoord wil nog niet echt lukken"
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 13:58 ]
Dan heb je pech gehad. Het enige wat je nog kunt doen is het resetten van de router naar fabrieksinstellingen en dan alles opnieuw instellen, maar dat kan je beter niet nu doen, maar wachten tot je overleg kunt plegen met je zwager.Timmor schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:56:
Gaat niet lukken, geen utp kabel in de buurt en mijn zwager is nog verstrooider dan een goudvis en ook niet meer het "veranderde" wachtwoord van de router (hij vond het wel slim om het standaard wachtwoord aan te passen, opschrijven/onthouden van dat wachtwoord wil nog niet echt lukken"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
tja een programma om paswoorden te 'revealen' is soms idd makkelijk 
anders je modem resetten
anders je modem resetten
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Zorg dat je de benodigde gegevens voor internettoegang e.d. tevoorschijn haalt, en reset je wireless router en schrijf alles dit keer op voor die verstrooide goudvis?Timmor schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:56:
Ik heb carte blanche gekregen als het ging om het zoeken/aanpassen wachtwoord
Meer dan dat kunnen we je toch niet bij helpen hier
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()