Toon posts:

Acer aspire 9920

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde een andere versie van Windows Vista installeren om van al die Acer ellende af te komen maar nu kan ik in het bios in de boot sectie geen dvd/cd drive vinden om de installatie dvd van op te starten ? Hier staan alleen de twee harddisc's en een usb aansluiting vermeld als mogelijke opstart locatie's.
Waarschijnlijk ook weer typisch Acer (dit is overigens mijn allerlaatste Acer die ik ooit nog zal aanschaffen).
Heeft iemand ook dit probleem en hopelijk een oplossing ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de zoekfunctie te gebruiken (dan zie je dit topic: [Ervaringen] Acer Aspire 9920 G), ipv je topic 3x openen.

Dit is niet typisch Acer, maar begin eens met de manual door te kijken, en gebruik anders een USB-stick voor installatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Het lijkt me dan ook dat dit in je handleiding staat en anders kun je altijd Acer bellen.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.