[PS3] Verschil tussen HD content op USB stick en DVD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-08 17:26
Als ik HD content heb met een AVCHD map en daarin de BDMV en CERTIFICATE mappen en ik maak gebruik van het programmaatje AVCHD Me.exe en kopieer dit geheel op een USB stick dan kan ik dit simpel afspelen op mijn PS3 als ik de AVCHD map selecteer, ook heb ik dan een keuze voor de eventuele ondertiteling tot mijn beschikking.
Brand ik dezelfde inhoud op een DVD met Nero en dan kies ik voor Versie bestandssysteem voor UDF 2.50 dan wordt de inhoud niet automatisch opgestart als ik op de AVCHD map klik, de enige manier om de inhoud te zien is dan om door te klikken naar de BMDV/STREAM map en dan daar de M2TS file te selecteren. De ondertitelingoptie is dan niet beschikbaar. Het wel of niet gebruiken van het programma AVCHD Me.exe maakt niet uit.
Wat moet ik doen om de DVD net zo te laten opstarten als de USB stick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb er niet veel kaas van gegeten, maar pak dan eens een andere optie dan versie bestandssysteem voor UDF 2.50. Pak dan wel een RW, dat scheelt weer losse dvd's ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 28-12-2008 12:43 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.