Na het downloaden van onder andere skype, MSN messenger en firefox, komt als eerste een melding dat de uitgever onbekend is. Echter bij het tonen van het certificaat (wat overigens klopt qua datum) staat daar netjes de publisher/uitgever bij. Als je vervolgens kiest voor de optie toestaan komt er een melding XXX (programma) werkt niet meer. En dat er naar een oplossing voor dit probleem word gezocht. Vervolgens wordt er niks gevonden
Geprobeerd (geen succes):
1. Als administrator uitvoeren.
2. Uitschakelen van alle mogelijke beveiliging van Vista.
3. op tweakers/google zoeken voor een oplossing
Gebruiker is administrator.
Vista versie is Home Premium vers geinstalleerd en helemaal up to date.
Dit probleem deed zich op de vorige installatie ook (ineens) voor, maar deze install was al een beetje brak dus zodoende dat Vista even opnieuw geinstalleerd is. Het betreft (uiteraard) een volledig legitieme versie.
Zoals bovenin al staat heb ik tot zover nog niks kunnen vinden op de sources welke internet biedt.
Nog een detail, het probleem is zich voor gaan doen sinds er over gestapt is van kpnplanet adsl naar upc. Maar het lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat dit er iets mee te maken heeft, denk eerder aan een update. Heb hier namelijk nog twee pc's staan 1 xp en 1 apple (bootcamp vista) en die hebben er geen problemen mee. Dat wil zeggen dat als ik op die apple (boot in vista) dezelfde programma's download en installeer, staat netjes de publisher/uitgever vermeld en gaat het installeren probleemloos.
Kan helaas geen screenshots verzorgen.
Verdere info kan op verzoek worden geleverd.
Geprobeerd (geen succes):
1. Als administrator uitvoeren.
2. Uitschakelen van alle mogelijke beveiliging van Vista.
3. op tweakers/google zoeken voor een oplossing
Gebruiker is administrator.
Vista versie is Home Premium vers geinstalleerd en helemaal up to date.
Dit probleem deed zich op de vorige installatie ook (ineens) voor, maar deze install was al een beetje brak dus zodoende dat Vista even opnieuw geinstalleerd is. Het betreft (uiteraard) een volledig legitieme versie.
Zoals bovenin al staat heb ik tot zover nog niks kunnen vinden op de sources welke internet biedt.
Nog een detail, het probleem is zich voor gaan doen sinds er over gestapt is van kpnplanet adsl naar upc. Maar het lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat dit er iets mee te maken heeft, denk eerder aan een update. Heb hier namelijk nog twee pc's staan 1 xp en 1 apple (bootcamp vista) en die hebben er geen problemen mee. Dat wil zeggen dat als ik op die apple (boot in vista) dezelfde programma's download en installeer, staat netjes de publisher/uitgever vermeld en gaat het installeren probleemloos.
Kan helaas geen screenshots verzorgen.
Verdere info kan op verzoek worden geleverd.