Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HP proliant ML 330]

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik heb hier een HP proliant ML 330 server, met windows server 2003 er op.
als ik in windows het commando "afsluiten" geef, dan sluit de machine windows af, maar start direct weer nieuw op. weet iemand hoe ik dit euvel kan verhelpen?

ps: als dit topic niet goed staat, wil de admin dit even melden en vertellen waar ik het wel kan posten.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:26

BCC

Bios? Power management? Google?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
google heb ik geprobeerd komt niks uit,

bios kom ik niet in, krijg ik nergens de mogelijk tot. waar moet ik in het power management dan naar zoeken?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- we verwachten dat je zelf op zoek gaat voordat je een topic opent, en de dingen die je opgezocht hebt uitprobeert
- als je er niet uitkomt mag je wel een topic openen, maar wees dan volledig, meld waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond, wat je probeerde, wat er toen gebeurde en hoe je tenslotte verder probeerde te komen
- volledige specs zijn geen overbodige luxe.

Verplaatsen zou weinig zin hebben, zoals je het hier staat hoort het topic nergens en gaat dan ook dicht. Het zou een hardwareprobleem of een softwareprobleem kunnen zijn. Begin eens met dat uit te sluiten, bijvoorbeeld dmv een liveCD. Of het is een BIOS instelling. Of een jumper setting. Lees de support pagina's van HP.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.