Toon posts:

Reactie wijzigen nadat erop is gereageerd.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik weet niet of dit het juiste forum is, maar het blijkt dat gebruiker hAl zijn reactie van "Door hAl, zaterdag 27 december 2008 17:09" op nieuws: ODF Alliance claimt flinke toename overheidssteun odf in 2008 gewijzigd heeft nadat ik erop gereageerd had.

Deze wijziging is per ongeluk door mij opgemerkt. Ik neem aan dat dit begrepen wordt als een discussie-verpestende tactiek, en ik hoop dat deze hierdoor om laag wordt gemodereerd.
Het wordt door deze mogelijkheid onaantrekkelijk om het forum te gebruiken, omdat je letterlijk, compleet voor joker kan worden gezet.

Verder begrijp ik niet waarom het mogelijk is om reacties te wijzigen nadat anderen erop hebben gereageerd.

vriendelijke groet
nieuwstip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Het nieuwsbericht waar jullie beiden op reageren is 2 dagen oud. De kans dat die berichten nog een moderatiescore krijgen, is zo goed als nihil.

En voor mij zijn al die berichten -1 waard. Ze zijn compleet offtopic (en nogal op de man gespeeld) en horen echt niet thuis op de FP.

EDIT -
quote: nieuwstip
Webwereld vind ik nogal kinderachtig, dus ik heb het met je te doen, er wordt daar wild gemodereerd, op inhoud, op mening, maar amper op stijl (waar je juist op zou moeten modereren).
Even terzijde, het is juist wel de bedoeling dat je op inhoud modereert...

[ Voor 33% gewijzigd door Alfredo op 27-12-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Allereerst even een rechtstreekse link, te vinden door op de posttijd van de reactie te klikken: Verwijderd in 'nieuws: ODF Alliance claimt flinke toename overheidssteun odf in 2008'.
Verder, wijzigen mag, al is het niet de bedoeling om dit te doen nadat er al op de reactie gereageerd is. En dan gaat het vooral om wijzigingen waarbij de essentie van de reactie veranderd, spellingsfouten en dergelijke corrigeren is natuurlijk geen probleem. Als het een negatief effect heeft op de discussie wordt daarom inderdaad ook punten afgetrokken, mits het natuurlijk te controleren is, vaak is het niet duidelijk wat er nu gewijzigd is.

Deze discussie echter, was zo persoonlijk en had zo weinig met het onderwerp van het artikel te maken dat ik hem als geheel op -1 heb gezet. Hier is de fp niet voor bedoeld, zulke discussies voer je maar via dm of via de mail.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik kan me goed in uw beslissing vinden. Het is inderdaad off-topic, en het zal vol aanvallen op de persoon die steeds verder escaleerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:00:
Beste mensen, ik kan me goed in uw beslissing vinden. Het is inderdaad off-topic, en het zal vol aanvallen op de persoon die steeds verder escaleerden.
Het zou dan ook prettig zijn als je daar voortaan van weerhoudt !!
Ik werd uitermate pissig van je accusaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:07:
[...]

Het zou dan ook prettig zijn als je daar voortaan van weerhoudt !!
Ik werd uitermate pissig van je accusaties.
Als je dan ook niet hier verder wilt gaan maar elkaar gewoon gezellig gaat DMen/mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
hAl, wil je dit soort zaken niet alleen buiten de fp houden, maar ook buiten dit forum? Dit soort geflame en getroll kunnen we hier niet gebruiken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1