zoek: Ultra120A & Ultra120 eXtreme 120 fan Clips

Pagina: 1
Acties:

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Hallo beste gotters,

Ik ben op zoek naar van die fan clips om je fan vast te maken op je thermalright ultra 120. Ik heb op internet diverse webshops gevonden die deze verkopen, alleen die zitten allemaal in het buitenland. Ik zoek een shop in Nederland. Pricewatch leverde bij mij niks op. Weet iemand een manier/adresje?

Verwijderd

Gewoon met tyrips werkt ook :)

• Bolis
Oke een tyrip door het bevestigingspunt van de fan en waar zou je em dan vastmaken?

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

Blord

Hello Kitty !

Je bedoelt deze dingen, http://www.highflow.nl/cp...a-120-fan-wire-clips.html ;)

Je kunt ook een aantal elastiekjes om de koeler en de fan spannen. Met tyraps lukt dat ook.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43
offtopic:
Met het risico op een eindeloze war, maar om mijn post toch wat inhoud te geven: Zullen we daar tie-wrap van maken :+?

[ Voor 14% gewijzigd door Leftblank op 27-12-2008 23:19 . Reden: Spuit 11 ]

• Bolis
Blord schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:07:
Je bedoelt deze dingen, http://www.highflow.nl/cp...a-120-fan-wire-clips.html ;)

Je kunt ook een aantal elastiekjes om de koeler en de fan spannen. Met tyraps lukt dat ook.
En zou je dan die elastiekjes helemaal om de koeler heendoen of alleen om de fan en de koeler? (dus niet de oude fan erbij)

Verwijderd

Leftblank schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 23:17:
[...]

offtopic:
Met het risico op een eindeloze war, maar om mijn post toch wat inhoud te geven: Zullen we daar tie-wrap van maken :+?
Hahahaha zat al zo in dubio hoe dat te schrijven...

Even uitleg voor TS, zelf heb ik 4x een tie-wrap aan elkaar verbonden en eromheen gespannen :)
Wel met 2 fans dan, anders beschadig je denk je lamellen...

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-01 22:25

Goed koper is duurder dan slecht koper

• Bolis
Bedankt heren,

Ik ga ze toch maar via azerty bestellen. Voor die 7,50 heb ik toch die twee clipjes. Staat wat mooier (casemod).

Fijne dagen
Pagina: 1