Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Profiel verdwenen bij CoD5:WaW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nouja zoals de titel al beschrijft, bij mijn cod5 is opeens men profile verdwenen.

Ik heb er een hele tijd op gespeeld was ondertusse lvl 65. Ben met de game(orrigineel van de winkel) naar een vriend gegaan om te testen of deze ook enigzins fatsoendelijk liep op zijn pc. Account daar aan gemaakt, mijn account was daar niet te vinden(wat me enigzins normaal lijkt) Echter, toen ik thuis kwam en wilde gaan spelen was mijn profiel weg(als ik met dezelfde naam opnieuw wil aanmaken krijg ik te horen dat de naam bezet is) MAAR ik zie wel 't profiel van de des betreffende vriend bij mijn pc.(waarop dat profiel dus niet eens aangemaakt is)

weet iemand of 't mogelijk is om 't profiel terug te krijgen op de 1 of andere manier. Want mij lijkt dat 't nog ergens moet rond zweven aangezien ik de naam niet opnieuw aan kan maken(tenzij iemand snel de nickname heeft ingepikt)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:54
Heb je de game ergens anders geinstalleerd met dezelfde key? Dat is vragen om problemen... Ik zou zeggen stuur een email naar de support of neem contact op via support forums indien aanwezig.

[ Voor 35% gewijzigd door asfaloth_arwen op 27-12-2008 21:09 ]

Specs

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:31

MsG

Forumzwerver

Als het goed is staat je profiel dan in de map met een .corrupt extensie. Haal die extensie eens weg, werkt hij dan weer?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
asfaloth_arwen schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:08:
Heb je de game ergens anders geinstalleerd met dezelfde key? Dat is vragen om problemen... Ik zou zeggen stuur een email naar de support of neem contact op via support forums indien aanwezig.
nee juist niet met dezelfde key dat is nu net 't rare er aan

@MsG: mmh ik zal ens kijken of ik die map vind en dat proberen, ik laat wat horen!

ik heb na lang zoeken uiteindelijk de profile folder gevonden en hier staat de map van mijn oude profiel gewoon in. Nu heb ik eens geprobeerd in het bestandje "active" die account naam te zetten maar dit schijnt ook niet tewerken

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 02:47 ]