Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem IP 4300

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn printer wie kan mij meer vertellen?
Als ik een foto afdruk in zwart wit dan wordt deze oranje wit. Ook als ik afdruk in grijswaarden en na meerdere malen te hebben gereinigd blijft dat zo. Heb ook al reinigingscassetes aangeschaft. Maar het probleem blijft. Als ik een controle raster afrduk ziet dat er goed uit alleen blokjes die grijs horen te zijn, zijn oranje.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aangeven wat voor printer je hebt zou helpen :)

edit: oh, een "IP 4300"... geen idee wat voor ding dat is (en heb ook geen zin om dat te gaan googlen) dus vermoedelijk is het iets met de cartridges die verkeerd erin zitten ofzo?

[ Voor 77% gewijzigd door spone op 27-12-2008 20:15 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Een Canon IP 4300 en de cartidges zitten er zeker wel goed in.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- we verwachten dat je zelf op zoek gaat voordat je een topic opent, en de dingen die je opgezocht hebt uitprobeert
- als je er niet uitkomt mag je wel een topic openen, maar wees dan volledig, meld waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond, wat je probeerde, wat er toen gebeurde en hoe je tenslotte verder probeerde te komen
- volledige specs (exacte type printer, gebruikte cartridge, aansluitingsmethode, driver etc) zijn geen overbodige luxe.

Wegens gebrek aan eigen inzet (in je topicstart is daar niets over terug te lezen) gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.