Vroegah (10 jaar geleden), programmeerde ik veel in VB 6.0. Leuke taal, lekker simpel, en ik was er best handig in, nu nog steeds af en toe met .vbs bestanden, of Office scripts.
Nu wil ik een weer eens desktop tooltje maken, dus ik dacht, weet je wat, ik pak VB 2008 Express, gratis.
Ik wil graag dat het Form z'n verhoudingen behoud tijdens het resize.
Nu lukt dat wel met het form.resize event, maar dan verspringt het eerst lelijk, voordat hij de goede verhouding aanneemt.
Dus moet het met iets als
Is dit mogelijk met VB2008 Express? In de Help en op het interweb is er maar bar weinig over VB2008 te vinden. en de VB6 code wil niet werken...
Wie helpt me een stukje op weg?
Nu wil ik een weer eens desktop tooltje maken, dus ik dacht, weet je wat, ik pak VB 2008 Express, gratis.
Ik wil graag dat het Form z'n verhoudingen behoud tijdens het resize.
Nu lukt dat wel met het form.resize event, maar dan verspringt het eerst lelijk, voordat hij de goede verhouding aanneemt.
Dus moet het met iets als
code:
1
2
3
4
| Public Function WindowProc(ByVal hwnd As Long, _ ByVal uMsg As Long, _ ByVal wParam As Long, _ ByVal lParam As Long) As Long |
Is dit mogelijk met VB2008 Express? In de Help en op het interweb is er maar bar weinig over VB2008 te vinden. en de VB6 code wil niet werken...
Wie helpt me een stukje op weg?
M'n Oma is een site aan het haken.