Toon posts:

Ervaringen gezocht: Laptopreparatie.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers: Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de service van de firma laptopreparatie.nl

Ik heb een thinkpad die gefikst moet worden (ver buiten de garantie periode), en deze zaak doet het graag voor me, maar ik kan hem niet persoonlijk af komen leveren / op komen halen. Het moet dus per post.

Uiteraard ging ik eerst in de shopreview kijken, maar aangezien het geen hard- software leverancier is, valt daar niets te vinden. Dus heb ik Atlas gevraagd of ik dit bescheiden topic mocht openen.

Op zich ziet het er allemaal ok uit, maar voordat ik mijn laptop in een doos opstuur naar een eenmanszaak waar ik geen ervaring mee heb vraag ik toch even naar jullie mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je weten? Dat die firma je Laptop repareert of de verzending feilloos verloopt?

Opzich kan laptopreparatie prima, maar bij vervanging van moederborden of behuizing is het vaak prijzig, tenzij hij ze zelf op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:50

jmr

Al verschillende keren onderdelen gekocht als accu's, laders en toetsenborden. Spullen zijn goed en er wordt altijd snel gereageerd op vragen per e-mail. Vorige week ook nog een adapter kostenloos omgerolen ivm defect.

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jmr schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:39:
Al verschillende keren onderdelen gekocht als accu's, laders en toetsenborden. Spullen zijn goed en er wordt altijd snel gereageerd op vragen per e-mail. Vorige week ook nog een adapter kostenloos omgerolen ivm defect.
Dat klinkt ok. Meer mensen dit soort ervaringen?

@Jism: Ik wil weten of ik safe mijn laptop naar dit bedrijf kan sturen. Met andere woorden en iets gechargeerd: Komt mijn laptop inderdaad gerepareerd retour of zie ik hem nooit meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:39
Die kans bestaat natuurlijk altijd, als het bedrijf tussentijds failliet gaat terwijl jouw laptop daar ligt kom je in de mallemolen terecht bij de curator. Uiteraard is die laptop van jou, maar je dient wel te bewijzen dat ie van jou is.. Maar goed, kleine kans natuurlijk... Een laptop reparateur zal niet zo snel op de fles gaan, met al die laptops in omloop op het moment zullen ze eerder omkomen in het werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:18:
[...]

Dat klinkt ok. Meer mensen dit soort ervaringen?

@Jism: Ik wil weten of ik safe mijn laptop naar dit bedrijf kan sturen. Met andere woorden en iets gechargeerd: Komt mijn laptop inderdaad gerepareerd retour of zie ik hem nooit meer terug?
Yep, is echt een prima adres. Breng er al jaren mijn laptops en altijd prima service. Daar ga je echt geen problemen krijgen. Zijn prijzen zijn echt redelijk en hij doet wat hij belooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dat is dezelfde persoon als achter http://ceeteebee.nl/ meen ik, voornaam met een P en achternaam begint met een B als ik me goed herinner.
Ik heb daar een aantal jaar terug e.e.a. gekocht (toen ik nog laptops repareerde en onderdelen zocht). Prima man, en hij was toen al vrij druk 's avonds aan huis. Ik kan me goed voorstellen dat-ie het qua gemak liever allemaal per post doet, omdat-ie zo tijd bespaard aan mensen over de vloer hebben.
Enige tijd geleden dus, maar goede ervaringen.

[ Voor 4% gewijzigd door RemcoDelft op 01-01-2009 16:16 ]

Pagina: 1