Sinds langere tijd worden regelmatig de persoonlijke instellingen niet geladen wanneer mijn Vista Ultimate 64bits SP1 NL opstart. Ik krijg een default profiel. Geen desktop iconen dus, geen favorieten, geen persoonlijke programma instellingen zoals de instellingen van mijn G15 toetsenbord, Quicklaunchbar is verdwenen en wat helemaal vreemd is, mijn MSN geeft opeens een nickname weer die ik ongeveer 4 maanden daarvoor gebruikte...
Ik gebruik maar 1 account op deze pc.
Wanneer ik vervolgens opnieuw inlog, is het normale profiel er wel gewoon weer...
Een nieuw account aanmaken helpt niet, na een tijdje krijg ik het dan weer.
Zelfs heel Windows + programma's opnieuw installeren helpt niet.
Ik heb al regelmatig wanneer het euvel voorkwam alle logboeken er op na gelopen, maar ik kan nergens een melding hiervoor vinden in het logboek, nergens iets in de trand van; " kan het gebruikers profiel niet laten omdat..."
Zijn er meer mensen met dit probleem? Iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?
Alle hulp is van harte welkom!
Ik gebruik maar 1 account op deze pc.
Wanneer ik vervolgens opnieuw inlog, is het normale profiel er wel gewoon weer...
Een nieuw account aanmaken helpt niet, na een tijdje krijg ik het dan weer.
Zelfs heel Windows + programma's opnieuw installeren helpt niet.
Ik heb al regelmatig wanneer het euvel voorkwam alle logboeken er op na gelopen, maar ik kan nergens een melding hiervoor vinden in het logboek, nergens iets in de trand van; " kan het gebruikers profiel niet laten omdat..."
Zijn er meer mensen met dit probleem? Iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit op te lossen is?
Alle hulp is van harte welkom!