Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Trust KB-2950 werkt niet :S

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 16:38

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb de Trust KB-2950 (Media Center Keyboard) die een tijd goed heeft gewerkt. Op een gegeven moment was het ontvangertje gebroken, dus heb ik een nieuwe (precies hetzelfde type) gekregen van Trust.. Alleen nu werkt die niet meer!
In apparaatbeheer komen de HID's er wel bij als ik het ontvangertje in mijn PC doe, maar vervolgens kan ik er niks mee doen :S.. (batterijen toetsenbord btw gewoon vol)

Weet iemand een oplossing hiervoor?

-- All science is either physics or stamp collecting

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Koop een behoorlijke, in plaats van zo'n trust-prul >:)

Op de meer serieuze toer: moet je niet toevallig het toetsenbord aan de ontvanger koppelen door middel van een knopje op zowel toetsenbord als ontvanger?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- we verwachten dat je zelf op zoek gaat voordat je een topic opent, en de dingen die je opgezocht hebt uitprobeert
- als je er niet uitkomt mag je wel een topic openen, maar wees dan volledig, meld waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond, wat je probeerde, wat er toen gebeurde en hoe je tenslotte verder probeerde te komen
- topictitels horen inhoudelijk te zijn en niet schreeuwerig. MSN-smileys horen op MSN en niet in een titel hier.

Wegens gebrek aan eigen inzet (in je topicstart is daar niets over terug te lezen) gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.