Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ik ken de innards van Wordpress niet en weet niet wat je nu precies probeert te bereiken, maar is XSLT niets voor je? Dat is bij uitstek geschikt om zoiets te bereiken. Ik weet dus alleen niet of je daarvoor aan WP moet gaan rommelen/knutselen ofzo.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Als je het quick and dirty wilt doen zet je dat tekstbestand tussen <pre> tags, ben je gelijk klaar.
Het mooiste zou zijn als je een XSL schrijft om de XML op te maken, maar ik weet niet of dat werkt als je het opneemt in (x)HTML. En is sowieso niet bruikbaar omdat IE niet met XML overweg kan.
Het mooiste zou zijn als je een XSL schrijft om de XML op te maken, maar ik weet niet of dat werkt als je het opneemt in (x)HTML. En is sowieso niet bruikbaar omdat IE niet met XML overweg kan.
[ Voor 49% gewijzigd door mcDavid op 28-12-2008 21:29 ]
Geen verstand van wordpress, maar JS moet mogelijk zijn toch?
Met getElementsByTagName en childNodes / nodeValue kom je een heel eind.
Is er geen JSON variant?
Met getElementsByTagName en childNodes / nodeValue kom je een heel eind.
Is er geen JSON variant?
[webhero.nl]
Je kunt met deze plugin PHP in je posts gebruiken. Daar zou je de XML mee kunnen verwerken.