Ik gebruik sinds kort Wordpress 2.7 waar ik mijn eigen site op draai. Nu zit ik met een klein probleempje. In mijn blog posts wil ik dmv een plugin of andere coding een xml bestand die tekst bevat om laten zetten naar html.
Een voorbeeldje. KNMI publiceert 2 soorten bestanden die vrij mogen gebruikt worden.
ftp://ftp.knmi.nl/pub_weerberichten/basisverwachting.xml
en
ftp://ftp.knmi.nl/pub_weerberichten/basisverwachting.txt
Hoe kan ik van deze bestanden de inhoud op een webpagina krijgen? Als ik een wordpress post maak, dan kan je daar alleen volgens mij html gebruiken.
Het is de bedoeling dat dit automatisch gaat. Dat ik niet elke keer het weerbericht in de blog post hoef aan te passen op mijn website.
Heb geen idee hoe ik dit voor elkaar wil krijgen. Misschien dat jullie hiervoor een oplossing hebben?
Een voorbeeldje. KNMI publiceert 2 soorten bestanden die vrij mogen gebruikt worden.
ftp://ftp.knmi.nl/pub_weerberichten/basisverwachting.xml
en
ftp://ftp.knmi.nl/pub_weerberichten/basisverwachting.txt
Hoe kan ik van deze bestanden de inhoud op een webpagina krijgen? Als ik een wordpress post maak, dan kan je daar alleen volgens mij html gebruiken.
Het is de bedoeling dat dit automatisch gaat. Dat ik niet elke keer het weerbericht in de blog post hoef aan te passen op mijn website.
Heb geen idee hoe ik dit voor elkaar wil krijgen. Misschien dat jullie hiervoor een oplossing hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Oxize op 27-12-2008 16:41 ]
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl