Toon posts:

Samsung LE40A656 -> Wazige randen bij HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hé allemaal, ik heb zo goed als alle forums afgezocht naar mensen die dezelfde klachten hebben als ik met deze tv. Ik heb dus een Samsung LE40A656 Full HD tv alleen ik heb op één of vage reden last van ( naar mijn idee) ghosting. En dan bedoel ik wazige randen om mensen en dergelijke heen terwijl ik een film kijk op mijn HD ontvanger Samsung DCB-H360R. Hij is verbonden met een goede kabel. Tenminste.. Daar ga ik van uit :) Maar nu heb ik niet alleen last met mijn ontvanger, ook heb ik hetzelfde probleem met mijn Playstation 3... Zowel bij gebruik van games als bij gebruik van Blue-Ray. Nu weet ik haast wel zeker dat het niet komt door de kabel die eraan bevestigd is. ( OEHLBACH ) Zo'n 80 euro huftertje. Maar nu komt het meest vreemde. Ik heb dat probleem gewoon niet met mijn XBOX360.. Niet tijdens gamen en ook niet tijdens DVD's kijken. Heeft één van jullie misschien een oplossing voor mij, of een doorverwijzing naar een ander forum? Want ik zoek al maanden naar dit probleem en kan het gewoon niet vinden.

Bij voorbaat dank,

Philip

Verwijderd

Je kan met zo'n klacht toch het beste bij Samsung of de zaak waar je hem gekocht hebt aankloppen. Die kunnen wel nagaan of het aan de bron ligt of ergens anders.

Verwijderd

Als je de tv in film modus zet hoe is het beeld dan?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:00
ik zou toch een andere kabel proberen, gewoon een goedkopere om er zeker van te zijn dat het niet aan de kabel ligt.

• JimZzter
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-02 10:40
Denk wel dat ik een antwoord voor je heb..

heb namelijk dezelfde Tv en had in het begin precies hetzelfde probleem.
ligt aan de instellingen van de TV zelf. ben alleen op dit moment niet thuis aanwezig dus kan niet voor je kijken welke instellingen ik precies bedoel.

had het met alles, gamen, hd, dvd etc.

maar ik zal vanavond als ik thuis ben hier even de oplossing voor je inzetten. heb er nu gelukkig geen last meer van.

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds geen oplossing gekregen /cry

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 18:18 ]

Verwijderd

Ligt aan de instellingen !!

Je TV is in staat verschillende instellingen te behouden naar gelang de bron (Tuner, HDMI 1, HDMI2, ...) .
Copieer de instellingen van de Xbox voor de Playstation en kijk nog eens.
Pagina: 1